Tο επόμενο Toyobaru MR2 θα είναι κεντρομήχανο και με 300 PS

Post date:

Author:

Category:

Toyobaru-MR2-future-4drivers.gr

Η φήμη που κυκλοφορεί λέει πως ο επόμενος καρπός συνεργασίας μεταξύ Toyota και Subaru θα είναι η σύγχρονη αναβίωση κεντρομήχανου, πισωκίνητου, οδηγοκεντρικού μοντέλου. Κάτι σαν το επόμενο ”Toyobaru” MR2

Σύμφωνα με την ιαπωνική ιστοσελίδα Response, το project μιας ακόμη συνεργασίας μεταξύ των Toyota και Subaru εκτιμάται πως θα μπορούσε να δει το φως της παραγωγής. 

Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν. ως γνωστόν, στην περίπτωση των Toyota GT86 και Subaru BRZ – τις δύο εκδοχές ενός πανέμορφου και άψογα στημένου κουπέ που, όσες φορές τα οδηγήσαμε μείναμε ωστόσο με την αίσθηση πως κάτι έλειπε από τη δύναμη του ατμοσφαιρικού μπόξερ κάτω από τις στιλπνές γραμμές. Ίσως για αυτό πολλοί ιδιοκτήτες στο εξωτερικό καταλήγουν στη λύση του supercharger.

Στο θέμα μας όμως. Αυτή τη φορά, η φήμη που κυκλοφορεί (μαζί με τη σχετική εικονογράφιση που βλέπετε) λέει πως το project είναι εν εξελίξει και θα μπορούσε να είναι έτοιμο το 2021.

Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Subaru Levorg μαζί με ένα δυνατό τούρμπο και ήπια, υβριδική υποβοήθηση θα μπορούσε να αποδίδει κάποιους 300 ίππους και, ταυτόχρονα, να επωφελείται από τις ντιρεκτίβες για χαμηλούς ρύπους

Την ίδια στιγμή, υπάρχει και το concept της Toyota με τον κωδικό S-FR καθώς και οι πληροφορίες πως και η Subaru επίσης έχει στα σκαριά ανάλογες βλέψεις.

Το S-FR (παρακάτω φωτό) έχει, ωστόσο, κλασική διάταξη με τον κινητήρα εμπρός και ίσως, να επιλεχθεί τελικά κάτι τέτοιο ως πιο προσιτή λύση. Μένει να φανεί

Toyota S-FR-4drivers.gr

Toyota S-FR-4drivers.gr 

Toyota S-FR-4drivers.gr

Την ιδέα του προσιτού, πισωκίνητου, fun αυτοκινήτου η Toyota -μια εταιρεία που εκτιμούμε πολύ στο 4D- την έχει δουλέψει επί δεκαετίες. Μένει η σκυτάλη για το μέλλον

Σε κάθε περίπτωση, το νέο μοντέλο θα μπορούσε να τοποθετηθεί στην αγορά σαφώς πιο κάτω από τη νέα Toyota Supra. Μας αρέσει.

Illustration: response.jp / Photo: Toyota

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει