2ο Χέρι: Citroën C2 VTS

Post date:

Author:

Category:

Citroën C2 VTS

 

Αυτοκίνητο που διαδέχθηκε το αγαπημένο σε πολύ κόσμο Saxo, συμπαγές και με δόσεις fun. Τι πρέπει να προσέξεις στην αγορά μεταχειρισμένου

Tι λέει το 4Drivers: Με εμφάνιση, που «μετρά» ακόμα και σήμερα, τυπικά γαλλικό στήσιμο και, φυσικά, με κινητήρα «ξυράφι» (ω ναι, αυτόν που είχε και το 16V 106 Rallye), το C2 VTS είναι ο ορισμός του μινιμαλιστικού, καυτού χάτσμπακ. Απόλυτο εκφραστή της Γαλλικής σχολής δεν το λες, αλλά και πάλι η μικρή φωτοβολίδα της Citroën διαθέτει μια δελεαστική σχέση thrill for money

 

Oh yes: Fun to drive, ένας 16V που »ξυρίζει» ψηλά και ένα αμάξωμα που παρά τα χρόνια του »στέκεται» ακόμα αισθητικά, άνετα καθίσματα, ορατότητα

 

Sorry, no: Μέτριο φινίρισμα και ποιότητα στην καμπίνα, αδιάφορη αίσθηση τιμονιού, αν είναι να κάτσεις πίσω φρόντισε να συρρικνωθείς

Πιο μαλακό, πιο πολιτισμένο, με λιγότερες »ασέλγειες» σε σχέση με άλλα pocket rockets και αρκετά καλοσυντηρημένα παραδείγματα στην αγορά μεταχειρισμένου. Όσο λιγότερο εστιασμένο είναι το μεταχειρισμένο τόσο περισσότερα αξιόλογα κομμάτια θα βρεις στο 2ο χέρι. Νόμος.

Τι να προσέξω: Τους συνδέσμους της ανάρτησης για φθορές, τις βάσεις μηχανής που συχνά ραγίζουν και τις διαρροές λαδιού. Μη σε αποθαρρύνει ο σχετικά ελαστικός σε αίσθηση επιλογέας, αλλά τσέκαρε μήπως τα συγχρονιζέ έχουν φάει φρίκη.

 

Πόσο να πληρώσω: Για ένα πολύ προσεγμένο, όχι παραπάνω από €4.000. Για ένα μέτριο και κουρασμένο προκειμένου να κάνεις τη δουλειά σου, ακόμα και €2.500.

 

Κατανάλωση: Στα χαρτιά 6,9 lt/100 χλμ. Στην πράξη, ειδικά για όσους το ξεζουμίζουν, σχεδόν 11 lt/100km.

 

Εκδόσεις: Η έκδοση VTS διαθέτει πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, για τα δεδομένα της εποχής του τουλάχιστον.

 

Insider’s tip: Με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης, ο πίσω άξονας στο άφημα του γκαζιού άνοιγε την τροχιά του. Χαρά για τους γνώστες, τρόμος στους αμύητους σε συνδυασμό και με το κοντό μεταξόνιο.

 

Συμπέρασμα: Μια μινιόν γαλλική βόμβα για προσιτό thrilling, χωρίς όμως να μπορεί να φτάσει το 106 Rallye.

Photo: Citroën

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»