2ο Χέρι: Citroën C2 VTS

Post date:

Author:

Category:

Αυτοκίνητο που διαδέχθηκε το αγαπημένο σε πολύ κόσμο Saxo, συμπαγές και με δόσεις fun. Τι πρέπει να προσέξεις στην αγορά μεταχειρισμένουCitroën C2 VTS

Tι λέει το 4Drivers: Με εμφάνιση, που «μετρά» ακόμα και σήμερα, τυπικά γαλλικό στήσιμο και, φυσικά, με κινητήρα «ξυράφι» (ω ναι, αυτόν που είχε και το 16V 106 Rallye), το C2 VTS είναι ο ορισμός του μινιμαλιστικού, καυτού χάτσμπακ. Απόλυτο εκφραστή της Γαλλικής σχολής δεν το λες, αλλά και πάλι η μικρή φωτοβολίδα της Citroën διαθέτει μια δελεαστική σχέση thrill for money

Oh yes: Fun to drive, ένας 16V που ”ξυρίζει” ψηλά και ένα αμάξωμα που παρά τα χρόνια του ”στέκεται” ακόμα αισθητικά, άνετα καθίσματα, ορατότητα

Sorry, no: Μέτριο φινίρισμα και ποιότητα στην καμπίνα, αδιάφορη αίσθηση τιμονιού, αν είναι να κάτσεις πίσω φρόντισε να συρρικνωθείς

Πιο μαλακό, πιο πολιτισμένο, με λιγότερες ”ασέλγειες” σε σχέση με άλλα pocket rockets και αρκετά καλοσυντηρημένα παραδείγματα στην αγορά μεταχειρισμένου. Όσο λιγότερο εστιασμένο είναι το μεταχειρισμένο τόσο περισσότερα αξιόλογα κομμάτια θα βρεις στο 2ο χέρι. Νόμος.

Τι να προσέξω: Τους συνδέσμους της ανάρτησης για φθορές, τις βάσεις μηχανής που συχνά ραγίζουν και τις διαρροές λαδιού. Μη σε αποθαρρύνει ο σχετικά ελαστικός σε αίσθηση επιλογέας, αλλά τσέκαρε μήπως τα συγχρονιζέ έχουν φάει φρίκη.

Πόσο να πληρώσω: Για ένα πολύ προσεγμένο, όχι παραπάνω από €4.000. Για ένα μέτριο και κουρασμένο προκειμένου να κάνεις τη δουλειά σου, ακόμα και €2.500.

Κατανάλωση: Στα χαρτιά 6,9 lt/100 χλμ. Στην πράξη, ειδικά για όσους το ξεζουμίζουν, σχεδόν 11 lt/100km.

Εκδόσεις: Η έκδοση VTS διαθέτει πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, για τα δεδομένα της εποχής του τουλάχιστον.

Insider’s tip: Με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης, ο πίσω άξονας στο άφημα του γκαζιού άνοιγε την τροχιά του. Χαρά για τους γνώστες, τρόμος στους αμύητους σε συνδυασμό και με το κοντό μεταξόνιο.

Συμπέρασμα: Μια μινιόν γαλλική βόμβα για προσιτό thrilling, χωρίς όμως να μπορεί να φτάσει το 106 Rallye.

Photo: Citroën

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει