Συμβαίνει τώρα: ιπτάμενοι στη Φινλανδία

Post date:

Author:

Category:

Τα τεστ έδωσαν και πήραν για το Ραλί Φινλαδίας, ο αγώνας ξεκινά, μαζί και οι αερογραμμές των τελείως τρελών

Ήρθε, λοιπόν, η ώρα του Ράλι των 1000 Λιμνών, όπως είναι η παλαιότερη ονομασία του. Πλέον, η επίσημη ονομασία είναι ”Neste Rally Finland” αλλά μας ακούγεται ξενέρωτο μπροστά στο κλασικό βαφτιστικό. ”Χίλιες Λίμνες” για πάντα.

Σε κάθε περίπτωση, τα πληρώματα του WRC και τα ”όπλα” τους θα ριχτούν στη μάχη για την κατάκτηση της πρώτης θέσης, η οποία στο συγκεκριμένο αγώνα αποτελεί το αποκορύφωμα για την καριέρα ενός οδηγού ράλι.

Ο αγώνας λαμβάνει χώρα στην πόλη της Juvaskyla, τη μικρή αυτή φοιτητούπολη το προσεχές Σαββατοκύριακο 27-30/7/2017.

Ο αγώνας της Φινλανδίας δικαίως λέγεται και ως ‘’το Grand Prix του WRC’’, αφού είναι ο πιο γρήγορος αγώνας στο καλεντάρι με τις ταχύτητες να κυμαίνονται συνεχώς σε τριψήφια νούμερα αλλά και τις μέσες ωριαίες να αγγίζουν ακόμη και τα 130km/h!

Αυτό είναι το teaser του αγώνα

Ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνο το απίστευτο ρεκόρ του ”Mr. Hollywood”, Petter Solberg, όπου στην άκρως φημισμένη και παραδοσιακή για τον Φινλανδικό αγώνα ειδική της Ouninpohja, το 2004, την ολοκλήρωσε με μέση ωριαία ταχύτητα 130km/h.

Ή κι ο απίστευτος Εσθονός, Markko Martin, που στην ίδια ειδική στο ‘’κίτρινο σπιτάκι’’  έθεσε το ρεκόρ άλματος των 57 μέτρων, πετώντας με 171 km/h το 2003!

Ήδη απ’ την προηγούμενη εβδομάδα, ως είθισται, όλες οι ομάδες του θεσμού βρέθηκαν στα Φινλανδικά δάση για τις απαραίτητες δοκιμές.

Εκεί, βρέθηκε και ο Mads Ostberg που φέτος συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες και με ιδιωτική υποστήριξη σε συνεργασία με τον Martin Prokop.

Έτσι, ο Νορβηγός εκτός από τις φωτογραφίες των δοκιμών που ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, ανάρτησε και βίντεο, το οποίο μας υπενθύμισε το πόσο απίστευτα γρήγορα κινούνται στο ολισθηρό τερέν οι οδηγοί του WRC αλλά και το πόσο γρήγορα είναι τα φετινά αυτοκίνητα. 

Ναι, είναι τελείως τρελοί.

Photo: WRC

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει