Ο 75χρονος δισεκατομμυριούχος Piero Ferrari αγαπά τα αυτοκίνητα όσο και τα σκάφη, κατέχει τη 680η θέση στη λίστα του Forbes με τους πλουσιότερυς ανθρώπους στον κόσμο και δεν ήταν αναγνωρισμένος ως μέλος της οικογένειας μέχρι το θάνατο της συζύγου του Enzo, Laura, το 1978
Δύσκολο να έχεις πιο ακριβοθώρητο επώνυμο. Ο Piero Ferrari μπροστά από κινούμενα έργα τέχνης της ομώνυμης οικογένειας
Η περιουσία του Piero Ferrari εκτιμάται πως ανέρχεται στα 4 δισεκατομμύρια – όπως το διαβάσατε. Είναι ο γιος του Enzo – έστω με χρονοκαθυστέρηση μερικών δεκαετιών
Γράφεται πως μπήκε στην τροχιά των δισεκατομμυριούχων του πλανήτη όταν το 2015 η Ferrari εισήλθε στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης.
Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Piero Ferrari κατέχει το 10% των μετοχών της ιταλικής φίρμας.
Ο ίδιος κατέχει, επίσης, μερίδιο και στη γνωστή ιταλική εταιρεία κατασκευής σκαφών Ferretti. Έχει, άλλωστε, πάθος με τη θάλασσα ενώ διατηρεί στην ιδιοκτησία του αρκετά πολυτελή σκάφη.
Οι δύο γιοι του Enzo Ferrari
Ο γιος του Enzo δεν είχε αναγνωριστεί επισήμως. Οι λόγοι ήταν ενδοοικογενειακοί.
Να θυμίσουμε πως ο έτερος γιος του ιδρυτή της Ferrari ήταν ο Alfredo «Dino» Ferrari.
Ο Dino πέθανε το 1956 από μυϊκή δυστροφία Duchenne, μία ασθένεια που αφορά κυρίως αγόρια, με αναλογία 1:3.500 γεννήσεις ετησίως παγκοσμίως λόγω του τρόπου που κληρονομείται και τα συμπτώματά της μπορεί να γίνουν εμφανή από τις ηλικίες 3 -5 ετών ή και νωρίτερα. Στην περίπτωση του Dino, η ασθένεια διαγνώστηκε σε μεγαλύτερη ηλικία
Αν ψάχνετε να βρείτε γιατί ο Enzo ονόμασε τη Ferrari Dino, ξέρετε το λόγο – προς ανάμνηση του πρώτου του γιου που πέθανε στη νεαρή ηλικία των 24 ετών
Επίσης, ο μεγάλος Enzo, μετά το θάνατο του Dino, σύστησε ένα ίδρυμα προς καταπολέμηση της παραπάνω ασθένειας, το Centro Dino Ferrari.
Είναι το ίδρυμα το οποίο έκτοτε ο Piero Ferrari στηρίζει ενεργά.
Για την ιστορία, ο ίδιος συνεχίζει να ζει στη Μόντενα της Ιταλίας, την πατρίδα της Ferrari, και είναι παντρεμένος με ένα παιδί.
Photo: ferrari.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.