Όταν το σεξ ήταν ασφαλές και oι αγώνες αυτοκινήτου επικίνδυνοι. Το αντίθετο του σήμερα, δηλαδή
Αυτό το καλοκαίρι πριν μερικές δεκαετίες, στις 29 Αυγούστου του 1947, γεννήθηκε ο James Hunt. Όπως βλέπετε στη φωτό, ο Hunt ήταν ένας τύπος οδηγού που ήξερε πώς να περνάει καλά.
Και ίσως αν ξεκινούσε την καριέρα του σήμερα, να μάτωνε για μια θέση δοκιμαστή. Κι αυτό, γιατί θα ίδρωνε διπλά σε ένα σπορ που έχει γίνει πρωταθλητικά απαιτητικό.
Οι οδηγοί, πλέον, κάνουν εντατικό fitness, τρώνε υγιεινά, δεν πίνουν (εντάξει, υπάρχει και ο Kimi…), ελέγχονται απ’ τις ομάδες και αμφιβάλλω αν κάνουν σεξ τη μέρα του αγώνα. Ο αθλητικός αστικός μύθος λέει πως τα υγρά πρέπει να παραμένουν ”εντός”. Το σπορ τείνει σοβαρά προς το μονογαμικό
Όχι τώρα, εδώ και καιρό. Ο Senna είχε (μάλλον) σταθερή σχέση με την Adriane Galisteu (η οποία έκανε και το εξωφυλλάκι της στο Playboy), μετά το γκόσιπ μίλαγε για το πώς ο Schumacher πήρε τη γυναίκα του Frentzen ενώ ο Prost έκανε παιδιά.
Ο τελευταίος ήταν ο εγκεφαλικότερος όλων, εξ ου και το παρατσούκλι ”καθηγητής” αλλά κοντός, με μύτη αετού απ’ τα Τζουμέρκα και στραβοχυμένος σα γαλλικός λουκουμάς. Ε, όσο και αν ακούγεται ρατσιστικό, με τέτοια φάτσα δεν γίνεσαι είδωλο. Και βέβαια δεν στην πολυπέφτουν τα κορίτσια του grid.
Τυχαίο είναι, δηλαδή, που ο πιο ”μπέλος” στα νεότερα χρόνια της F1, ο Jenson Button, θεωρείται και ο σύγχρονος διάδοχος της σχολής του Hunt; Όσο διάδοχος μπορεί να είναι.
Ο Hunt, ο Mike Hailwood (κάποιοι λένε πως αυτός ήταν το πρότυπο για τον Hunt), ο Ιnnes Irelnad και από τους πιο πρόσφατους το κακό παιδί της F1, o Eddie Irvine, ζούσαν τη ζωή τους. Η F1 δεν ήταν αυτοσκοπός.
Βασικά, ήθελαν να περνούν καλά και έτυχε να ΄χουν το δεξιοκινητικό ταλέντο της οδήγησης σε ένα χώρο που σε βοηθάει να κάνεις ακριβώς αυτό: να περνάς ωραία στο σύντομο πέρασμά σου απ΄αυτόν τον πλανήτη. Με πολλές, διαθέσιμες και κυρίως ωραίες γυναίκες, πάρτι, αλκοόλ και vivere pericolosamente.
H σκηνή απ΄την ταινία Rush αποτυπώνει δυο διαφορετικές προσεγγίσεις της ζωής. Σε πρώτο πλάνο, ο Hunt με τα κορίτσια του και στο φόντο ο μονομανής, τελειοθηρικός Lauda. Ο πρώτος ”έφυγε” νωρίς, ο άλλος ζει και βασιλεύει. Έστω, με ένα αφτί λιγότερο μετά το ατύχημά του στο Nuerburging (δείτε το στο video)
Μια ερωτική, πίσω όψη των σύγχρονων αγώνων με pit girls ικανά να κλείσουν τα καλύτερα σπίτια. God bless them. Eυτυχώς που υπάρχουν κι αυτά.
Οι σταρς της F1 έχουν μια κοινή αύρα με τους σταρς της παλιάς, καλής rock σκηνής. Ζουν για τη στιγμή, γοητεύονται απ’ το ακραίο, παθιάζονται και παθιάζουν απελπισμένα σουτιέν. Πώς να τους το αρνηθείς; Οι άνθρωποι ήταν γεννημένοι playboys – κάτι σε Porfirio Rubirosa αλλά στο πιο γρήγορο.
Οι άλλοι, οι πιο συγκεντρωμένοι, ο Lauda, o Hill και οι ”οικογενειάρχες” έφταναν στην πίστα και κλείνονταν στον κόσμο τους.
Ο τρελο-Hunt, αντιθέτως, πείραζε τα κορίτσια με το αυτοκόλλητο ”sex, the breakfast of champions” να ‘ναι ραμμένο στην αγωνιστική του φόρμα. Ομοίως, ο Barry Sheene (στον κόσμο των δύο τροχών) και η λοιπή συνομοταξία.
Το σπορ είχε ήδη αρχίσει να είναι απαιτητικό. Όμως το να γαμάς νύχτα μέρα με αντοχές επιβήτορα είναι εξίσου.
Σε μια εποχή που σκοτώθηκαν πολλοί οδηγοί -ενδεικτικά, ο Εmmerson Fittipaldi, ο ”πατέρας” των Βραζιλιάνων οδηγών, είχε μετρήσει 37 συναδέλφους που ”έχασε” στη διάρκεια της καριέρας του- οι playboys της πίστας είχαν εξοικειωθεί με την ιδέα του ότι μπορεί να αποδημήσουν ανά πάσα στιγμή
Η ασφάλεια με την οποία κινείται το σπορ αποθαρρύνει τα ζογκλερικά στο κρεβάτι.
Όλα μπήκαν στη λογική του safe sex και δεν αναφέρομαι μόνο στη συνουσία.
Μένει κανα πάρτι μετά τον αγώνα, συνήθως με τη μόνιμη συνοδό, πολλές selfies, άντε βαριά και κανά πούρο αν μπει το ”γκολ”.
Πολλοί λένε πως είναι καλύτερα έτσι. Προάγεται ένα ”υγιεινό” μοντέλο, το σεξ με προφύλαξη, η ετοιμότητα για τον αγώνα, τους σπόνσορες, το επόμενο συμβόλαιο.
Με μια ένσταση: η F1, ανέκαθεν, είχε να κάνει με το ακραίο, το ρίσκο, την υπερβολή σε μηχανές και ανθρώπους, με εκκωφαντικούς ήχους, αδιαφορία για το πόσο καίνε τα διοξείδια.
Η F1 ζούσε . Και εμείς μαζί της σ’ ένα άλλο σύμπαν. Πιο ροκ.
Ξαναζήστε αυτή την εποχή μέσα απ΄το παρακάτω video.
Photo: f1.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.