Πουλάς το χρέπι; Φτιάξε ένα video

Post date:

Author:

Category:

Λένε πως η πώληση ενός αυτοκίνητου είναι αποκλειστικά θέμα τιμής. Τρίχες.

Η πώληση ενός αυτοκινήτου είναι αποκλειστικά θέμα μάρκετινγκ

Θα μπορούσα, λόγω ιδιότητας, να παραθέσω μερικά παραδείγματα, από πανάκριβα κινητά, μέχρι μηδενικής χρησιμότητας gadgets, που κάνουν πάταγο στην αγορά, αποκλειστικά λόγω υψηλών marketing budgets.

- Διαφήμιση-

Μόνο η Samsung, διαθέτει 14 δις. δολάρια το χρόνο. Και δεν θέλεις να ξέρεις τι ξοδεύει η Apple… Κλείνει η παρένθεση.

Ένας τύπος που λες, κάπου στην Αυστραλία, κατάφερε να πουλήσει ένα μέτριο αυτοκίνητο. Τι μέτριο, χρέπι σκέτο. Το Holden Barina του 1999 (γνωστό στην ημεδαπή ως Opel Corsa), δεν έπιανε κανονικά ούτε χιλιάρικο – σε Euro ή AUD δεν έχει σημασία.

Όμως, από τη θέση του digital director σε διαφημιστική, ο David Johns επιστράτευσε μερικά από τα καλύτερα ταλέντα, για να φτιάξει μια επιτυχημένη online καμπάνια.

Αποτέλεσμα ήταν ένα website, ένα twitter account και ένα βίντεο, που μέχρι σήμερα μετράει κάπου 1.355.000 προβολές με 4.000 θετικά σχόλια. Η κατακλείδα; Το χρέπι βρήκε ιδιοκτήτη. 

Την επόμενη φορά που θα βγάλεις αυτοκίνητο στο σφυρί, σκέψου ξανά: μαγκιά δεν είναι να γυρίζεις κοντέρ, μαγκιά είναι να γυρίζεις βίντεο.

Το ”πουλάω αέρα”  μεταφράζεται σε clicks και views στη social media κοινότητα. Όπως έκανε το παρακάτω…

Photo: Gavin Lee

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει