Τα λεφτά τα πήρατε από τα τέλη κυκλοφορίας. Και το Τσίρκο Μεντράνο συνεχίζεται

Post date:

Author:

Category:

Τα νέα, ακόμα σκληρότερα μέτρα του lockdown προκαλούν κλαυσίγελο. Το Τσίρκο Μεντράνο συνεχίζεται. Αυτή τη φορά λίγες μόλις μέρες μετά την είσπραξη των τελών κυκλοφορίας για το 2021

κλόουν

Αποστάσεις κίνησης δύο και τριών χιλιομέτρων, εξωφρενική ανικανότητα διαχείρισης της «πανδημίας», ένας στόλος χιλιάδων αυτοκινήτων που κινείται με την ψυχή στο στόμα και όλο και πιο σκληρά μέτρα. Θαυμάστε managers


Αντικρουόμενες ανακοινώσεις, διπλές, τριπλές μάσκες, χάος με το εμβόλιο και σοβαρές φημολογίες για «αρίστους» που παίρνουν τη σειρά ευπαθών

Τυχαίο που ο FDA (Αμερικανικός Οργανισμός Φαρμάκων) επανήλθε λέγοντας πως το εμβόλιο της Pfizer δε χρειάζεται πλέον να αποθηκεύεται σε περιβάλλον βαθιάς κατάψυξης;

- Διαφήμιση-

Υποτίθεται πως αυτή η εξέλιξη επιταχύνει σφόδρα τον εμβολιασμό. Τι, όχι;

Αλλά τι να λέμε τώρα… Εδώ υπάρχει ο αντίλογος «μα δε βλέπετε τόσα αυτοκίνητα στους δρόμους;».

Να απαντήσεις τι;

Ότι τα τέλη κυκλοφορίας του ’20, στο μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς, αφορούσαν απαγορευμένες μετακινήσεις;

Ότι τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται για κυκλοφορία στην επικράτεια και όχι δυο τετράγωνα απ’ το σπίτι σου;

Ότι τέλη κυκλοφορίας πληρώνονται από χιλιάδες φορολογούμενους για να βάζουν όσους επιβάτες επιτρέπονται και όχι δυο-δυο;

Μία κυβέρνηση που δεν ζει στο λουδοβίκειο, βαθιά απομακρυσμένο κόσμο της θα όφειλε, ως τελευταίο δείγμα στοιχειώδους σεβασμού στους ελεύθερους πολιορκημένους, να μειώσει στο μισό τα οφειλόμενα ποσά των τελών.

Για να μην πω να τα διαγράψει ως οφειλή.

Δε φτάνουν τα πρόστιμα; Δε φτάνει ότι είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη; Ο κόσμος βαρέθηκε, κουράστηκε, θέλει να κάνει κουμάντο στη ζωή του, την ελευθερία του. Πλην των χειραγωγημένων ή τυφλών οπαδών, η εικόνα της χώρας είναι Τσίρκο Μεντράνο. Ξυπνήστε! Το Μαξίμου δεν είναι Lego με κλόουν


Τέλη κυκλοφορίας 2021

Photo: Flickr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει