Πισωκίνητο ντεζαβού: Στην παρουσίαση του BMW Μ2 στο Hungaroring

Post date:

Author:

Category:

Το πρώτο BMW M2 (F87) ήταν πολύ macho αισθητικά, πρησμένο αλά M3 E30, όπως γράφαμε εδώ και καιρό πριν στο 4Drivers, στο ιδανικό μέγεθος για τον συνειδητοποιημένο petrolhead και με άψογο ζύγισμα

Πισωκίνητο ντεζαβού BMW M2

Aπολαυστικό αυτοκίνητο το BMW M2. Πλέον, στα μεταχειρισμένα, έχει «σπάσει» προς τα κάτω το φράγμα των €60.000


Το μοτέρ είχε τη δύναμη και με το παραπάνω σε επίπεδο αίσθησης (βοηθούν και τα 500 Nm στη λειτουργία overboost)

Σύμφωνοι το πρώτο BMW M2 δεν είχε την ιδανική απόκριση του twin turbo των Μ3/4 που οδηγήσαμε εκτός πίστας με το πακέτο Competition και μας κακόμαθε.

Ωστόσο, σε κέρδιζε με τον τρόπο που περνούσε τη δύναμη που ήταν σαφώς πιο στρωτός και λιγότερο απότομος στο σπάσιμο της πρόσφυσης, για παράδειγμα, σε σχέση με ένα 1M Coupe τού χθες.

Στο Sport+ που το οδηγήσαμε στην πίστα η ανάρτηση ήταν απλώς υπέροχη, με άψογο έλεγχο, προοδευτικότητα και σχετική ευκολία να εξερευνήσεις τα όρια της πρόσφυσης.

Επίσης, μόνο εξαιρετικές εντυπώσεις άφηνε η αίσθηση της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας στο συγκεκριμένο πρόγραμμα λειτουργίας.

Για την ιστορία, 7:58 στο Ring (που δεν είναι τρομερός χρόνος πλέον για τα καλά FWD) αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφαλαιο συζήτησης

Πισωκίνητο ντεζαβού BMW M2

Ωστόσο, μιας και το ανέφερα, αξίζει ίσως ενημερωτικά να έχουμε υπόψιν ότι το καινούργιο Μ2 (G87), παρότι είναι σημαντικά βαρύτερο, σύμφωνα με το γερμανικό SportAuto, έκανε 7:38,23 στο Nordschleife. Είκοσι δευτερόλεπτα είναι μεγάλη διαφορά

BMW M2 (G87)

Xαμόγελα και πισωκούνα

Για να επανέλθω στο παρελθόν του πρώτου BMW Μ2, ο ήχος μόνο στα χαρτιά διαβάζεις πως είναι εν μέρει «τεχνητός».

Στην πράξη ρίχνεις ξερογκαζιές στην ευθεία των pit σα βλαμμένο. Μπουρμπουλίθρες και ωραίο, πειστικό μπάσο.

Μειονέκτημα το πολύ μέτριο κάθισμα. Φτηνή «μεταγραφή» από τις μικρότερες εκδόσεις. Οδηγώντας με χαζοχαρούμενο χαμόγελο στην Ουγγαρία.

Μετά ήρθε και το Compettion. Αισθητά αναβαθμισμένο, με το «καλό» μοτέρ, πολλές αλλαγές σε software και ρυθμίσεις, αποδεικνύοντας πως σ´ αυτόν τον μάταιο κόσμο όλα είναι σχετικά μέχρι να ‘ρθει το καλύτερο

BMW M2 Competition (F87)

Η κατανάλωση όντως πόναγε. Αποδείχτηκε στην πίστα (που είναι φυσιολογικό) αλλά και στο δρόμο αργότερα. Δεν μπορείς να τα ‘χεις όλα με τα τούρμπο και τη μεγάλη ισχύ.

Σκαλίζοντας σήμερα τις τιμές των μεταχειρισμένων «απλών» Μ2, πλέον, έχουν σπάσει το φράγμα των €60.000 . Και κάτω.

Photo: 4Drivers.gr / Χ. Καραγιωργάκης


BMW M1

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει