Ξανά; Όχι, δυστυχώς. Το Nissan GT-R δεν θα ξαναβγεί

Post date:

Author:

Category:

Nissan GT-R-legends

Το σημαντικότερο και πιο ενδιαφέρον οδηγικά ιαπωνικό αυτοκίνητο της τελευταίας 12ετίας βαδίζει προς την αυλαία του χωρίς αντικαταστάτη. Μα είναι δυνατόν; Και όμως, είναι

Το πρόβλημα είναι διαπιστωμένο. Η παγκόσμια αγορά των σπορ αυτοκινήτων βρίσκεται σε ύφεση. Για κάποιους, όπως το έγκυρο Business Insider, η γενικότερη αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται σε ύφεση. Για παράδειγμα, περισσότεροι από 7 εκατομμύρια Αμερικανοί βρίσκονται σε «σοβαρή αδυναμία» να πληρώσουν τα δάνεια για αυτοκίνητα που έχουν αγοράσει.

Στην Ευρώπη, επίσης, πολλοί άνθρωποι έχουν σταματήσει να αγοράζουν αυτοκίνητα. Προτιμούν τη χρήση. Και όχι την ιδιοκτησία.

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το ότι το σημαντικότερο σπορ ιαπωνικό αυτοκίνητο της δεκαετίας, το Nissan GT-R, δεν πρόκεται να αντικατασταθεί;

Γιατί, ναι, σωστά διαβάσατε. Το Nissan GT-R δεν θα έχει διάδοχο. Και απ’ ό,τι λένε οι πληροφορίες μας, είναι μία απόφαση οριστική και αμετάκλητη. Δυστυχώς.

Μετά από δώδεκα χρόνια, μετά από το σημαντικότερο «άπερκατ» ενός σπορ ιαπωνικού αυτοκινήτου στο υπογάστριο των κορυφαίων προτάσεων του ιταλικού και γερμανικού ανταγωνισμού, έχει κριθεί πως οι οικονομικές συνθήκες δεν επιτρέπουν μία τόσο μεγάλη επένδυση με σοβαρό ρίσκο

Nissan-GT-R-legend

Nissan-GT-R-legends

 Είναι τόσο κομβική η περίοδος της αυτοκίνησης που έρχεται -με ηλεκτροκίνηση, υβριδικά, αυτόνομα και όλη αυτήν την ψηφιοποίηση της οδήγησης- που ακόμα και ένα τέτοιο αυτοκίνητο, για το οποίο θα περιμέναμε πως θα έχει διάδοχο, καταλήγει να είναι ένα αμφίβολο project

Ειδικά τα τελευταία χρόνια, θα μπορούσε να πει κανείς από το 2013 και εντεύθεν, η κατηγορία των supercars έχει περάσει σε πιο υψηλό επίπεδο. 

Στο μεσοδιάστημα, έξυπνα η Nissan παρουσιάζει κατά καιρούς ειδικές εκδόσεις, όλο και πιο ιδιαίτερες, όλο και πιο exclusive, όπως η εικονιζόμενη που γιορτάζει τα 50 χρόνια του θρυλικού λογοτύπου της.

Όμως για πόσο καιρό ακόμα θα μπορεί να τρέφει το πιστό και ενθουσιώδες της κοινό με τέτοιες κινήσεις; Σαφώς και το GT-R εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα ικανό και με μεγάλα περιθώρια αύξησης ισχύος αλλά ο νόμος του καπιταλισμού λέει άλλα

Oι εν δυνάμει πελάτες θα ήθελαν κάτι τελείως καινούργιο. Άλλωστε, από το 2007 που λανσαρίστηκε το GT-R, έχουν περάσει πολλά χρόνια.

Κάπως έτσι, μάλλον τελειώνει η σκυτάλη ανάμεσα στα υπέροχα Nissan του παρελθόντος, όπως τα εικονιζόμενα Skyline GT-R. Αν και θέλουμε να πιστεύουμε πως αντί για το «τελειώνει» θα ήταν προτιμότερο το «διακόπτεται»

Nissan-GT-R-legends «Godzilla»  με ιστορία. Το GT-R απέκτησε το παρατσούκλι «Godzilla» λόγω της σαρωτικής του ικανότητας σε δρόμο και πίστες. Στο φόντο ο «πνευματικός του πατέρας», το Nissan Skyline GT-R, του 1969. Εξίσου επικό αυτοκίνητο.

Ξεφυλλίστε περισσότερες τάσεις για το πού οδεύει η αυτοκίνηση κλικάροντας στο νέο, διεθνών προδιαγραφών Best of Cars 2019

best-of-cars-2019-4drivers

Photo: Nissan

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει