Τρέλανέ μας, Loeb. H M-Sport «ψήνει» τον Γάλλο για επιστροφή

Post date:

Author:

Category:

Η εμφάνιση-καταπέλτης του Sébastien Loeb στο Ραλί Ισπανίας προκαλεί τεράστιο ενδιαφέρον, Τόσο στην M-Sport που τον θέλει να επιστρέψει στο καλεντάρι του 2019 όσο σε όλους τους θαυμαστές του. Ανήκουμε σε αυτούς. Τρέλανέ μας, King Loeb

Αν το σκεφτείς υποκλίνεσαι. Και άσχετος να ‘σαι με το σπορ. Ο Sébastien Loeb, ήδη 44 ετών, έχει στο βιογραφικό του εννιά, σωστά διάβασες, εννιά Παγκόσμια Πρωταθλήματα στο WRC. Περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον στο σπορ.

Και μετά από έξι χρόνια που έχει αποσυρθεί από το WRC, με ένα αυτοκίνητο που εδώ και κάμποσο καιρό δεν έχει δει νίκη, κατεβαίνει στη βρεγμένη Καταλωνία και κερδίζει τους πάντες. Εύκολα. Πειστικά. Όπως μόνο αυτός ξέρει. Η αυτοπεποίθηση στο οδηγικό ρετιρέ. Πάρτε μια γεύση τού τι έγινε εκεί κάτω, στο ύπουλο τερέν.

Πάμε παρακάτω. Το ότι το αφεντικό της M-Sport, Malcolm Wilson, δηλώνει πως είναι «μεγάλος θαυμαστής του» και σίγουρος «για όσα μπορεί να κάνει», δεν είναι και μεγάλη έκπληξη. Αλλά το προχωρά ακόμα περισσότερο δηλώνοντας πως θα τον ήθελε πολύ να ενταχθεί στην ομάδα την επόμενη σεζόν.

Την ίδια στιγμή, ο CEO της Peugeot, Carlos Tavares, σπεύδει να ανακοινώσει πως ο Γάλλος έχει συμβόλαιο με την Peugeot-Citroën και πως θα μπορούσε να αποτελεί μέρος μιας διευρυμένης ομάδας.

Τι λέει απέναντι σε όλα αυτά ο «άνθρωπός» μας; Ότι μετά τη νίκη στην Καταλωνία «αισθάνεται ακόμα σα στο σπίτι του οδηγώντας στο WRC», ενώ πρόσθεσε πως δεν θα ήθελε μια full-time εμπλοκή αλλά θα έβλεπε θετικά μια part-time συνεργασία. Και σιγά μην ο Malcolm Wilson έλεγε όχι έστω σε μια τέτοια προοπτική.

Μένει να δούμε την εξέλιξη. Οπωσδήποτε, ο Loeb ως εθνικός ήρωας, Γάλλος, σε γαλλικό αυτοκίνητο, σε γαλλική ομάδα, έχει ήδη όποιο συμβολισμό θέλει. Και έχει το πάνω χέρι σε όποια διαπραγμάτευση. 

Μένουμε υπομονετικά και σιωπηλά από κάτω στη σκηνή, ως λαός που τον θέλει ξανά στο μπάκετ του WRC. Τρέλανέ μας, Séb.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει