Ο τίτλος είναι ενδεικτικός της οδηγικής πορνογραφίας που ακολουθεί με την αφρόκρεμα της McLaren. Στο όριο της πρόσφυσης και πέρα απ΄αυτό
Το brand υπήρχε απ΄το 1985. Όμως σε ελάχιστα μόλις χρόνια, απ’ το 2010, η McLaren κατάφερε να δημιουργήσει τη δική της κατάσταση στην κορυφή του ανταγωνισμού. Αυτές είναι μερικές απ’ τις καλύτερες στιγμές της σήμερα
Εύκολα μπερδεύεται κάποιος με την ονοματολογία της McLaren. Η γκάμα της χωρίζεται στα Sport Series, τα Super Series και τα Ultimate Series. Με τη Senna να βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας της εταιρείας. Και σε κάθε Series υπάρχουν επιμέρους μοντέλα. Τι μπέρδεμα να ΄σαι πλούσιος petrolhead και να πρέπει να ξεδιαλύνεις τα διλήμματα
Best of British
Μέχρι να αποφασίσει πάντως κάποιος, υπάρχει το βίντεο με μερικά υπέροχα μοντέλα της εταιρείας. Δοκιμασμένα στην πίστα από τον Chris Harris – «ανέβηκε» πριν λίγες ώρες στο Tube.
Η McLaren 620LT σε γνώριμη φάση τοποθέτησης σε πισταδόρικο εσάκι. Για κάποιους, όπως ο διάσημος βρετανός δημοσιογράφος του βρετανικού Top Gear, είναι πιο διασκεδαστική ακόμα κι απ΄το απόλυτο, τη McLaren Senna
Ποιες οι διαφορές της Senna με την 600LT; Και γιατί η 720S ίσως είναι το καλύτερο υπεραυτοκίνητο που μπορούν οι εύποροι του πλανήτη να αγοράσουν; Γιατί χρειάστηκε χρόνο ακόμα κι η Ferrari με την F8 Tributo να την ανταγωνιστεί;
Ποια εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη αίσθηση τιμονιού; Πόσο χώρο θες να πλαγιολισθαίνεις με «ανοιχτό» διαφορικό; Γιατί η παντοδύναμη McLaren Senna εμφανίζει αρχικές τάσεις υποστροφής; Και πόσο εύκολα μπορεί να ακολουθήσει ένα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο όπως η 650S της κατηγορίας GT3;
Αυτά και μερικά ακόμα ερωτήματα του άκρως λεπτομερειακού πετρολχεντά βρίσκουν τις απαντήσεις τους στο ποτ πουρί με τις εμπειρίες του Harris στις ευρωπαϊκές πίστες.
Πάντως, τα πλάνα με τα χασίματα στην πίστα του Portimão, στην Πορτογαλία, με τις εξόδους να μη φαίνονται και την πορτοκαλί 720S να γράφει τροχιές με πατημένη 4η (;) είναι όλα τα λεφτά.
Photo: Top Gear
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.