Αυτό το Twingo είχε κότσια. Μην ψάχνεις για το επόμενο

Post date:

Author:

Category:

To Renault Twingo RS στην πιο hardcore εκδοχή του. Δεν κυκλοφόρησε πολύ. Καλύτερα. Γιατί όσοι το υποτίμησαν, μετάνιωσαν στο στροφιλίκι

Renault Twingo Nordschleife

Το εικονιζόμενο Twingo RS παίζει να είναι και το ταχύτερο που κυκλοφορεί. Μα να γυρνάει τη πίστα του Nordschleife σε μόλις 7:53;


Η δεύτερη γενιά του Renault Twingo παρουσιάστηκε το 2007. Έληξε το 2014. Και ήταν κρίμα

Ο λόγος; Απλώς, η διάδοχη κατάσταση, αυτή με τη συνεργασία μεταξύ Renault και Smart, ήταν, οδηγικά τουλάχιστον, απογοήτευση.

Ειδικά η έκδοση 1.6 RS με εκείνο το ζωντανό μοτεράκι των 133 ίππων που στρόφαρε στις 6,750, σε συνδυασμό με το ακριβές και συγχωρητικό (παρά τις μικρές διαστάσεις) στρίψιμο, έκανε την αντίθεση με την επόμενη γενιά να δείχνει αβυσσαλέα.

Όσοι το είχαν οδηγήσει έχουν να θυμούνται ότι το μικρό στο μάτι, τελείως εργοστασιακό Twingo RS είχε τη στόφα της Renault Sport υπό κλίμακα. Ρυθμίσιμο, εύκολο, ταπεινωτικό προς μεγαλύτερες κατασκευές

Όπως έχουμε ξαναπεί, έχει περισσότερο fun να οδηγείς γρήγορα ένα αργό αυτοκίνητο παρά να οδηγείς αργά ένα γρήγορο.

Αν και τελικά, ένα Twingo το οποίο «γράφει» αντίστοιχους χρόνους στο Nürburgring με ένα περασμένης γενιάς Megane Trophy δεν το λες και αργό. Εντάξει, το συγκεκριμένο απέχει πολύ από το «μαμά».



Πώς να κάνεις το Twingo RS ακόμα πιο αποτελεσματικό

Η λίστα με τις βελτιώσεις του πιο σκληροπυρηνικού Twingo που κυκλοφορεί στο Nordschleife είναι η εξής:

Μεταμόσχευση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού από Clio RS + Remapping 

Φίλτρο αέρα από Renault V6 (και αντίστοιχη μεταφορά της αγωνιστικής μπαταρίας πίσω ή κάτω από το κάθισμα του οδηγού)

Εξάτμιση: decat από Clio 182

Μετάδοση: Mπλοκέ διαφορικό της Drexler

Ανάρτηση GAZ Gold 

Τροχοί: OZ Ultraleggera 16”

Ελαστικά: Avon ZZR 16” Semi slick

Φρένα: δαγκάνες της Brembo, δίσκοι της AP

Βάρος: 964 kg

Και αυτό είναι το βίντεο της αλήθειας.



Photo: bridgetogantry.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει