Η Alfa GTAm του μεγάλου οδηγού αγώνων Γ. Μοσχού, για πολλούς η Romeo με το πιο ισχυρό αποτύπωμα στα ελληνικά αγωνιστικά δρώμενα, είναι μια περίπτωση με βαθιά ιστορία. Μπήκαμε στα ενδότερα της φωτογράφισης
Η κυρία, γεννηθείσα το ’71, συμπληρώνει μισό αιώνα ζωής. Συμβαίνει τώρα στα βόρεια προάστια της πόλης
Σπάνια η ευκαιρία να βρεθείς μπροστά σε μια από τις πιο αξιοζήλευτες Alfa του τελευταίου μισού αιώνα
H Alfa Romeo GTAm του Γιώργου Μοσχού είναι ξεκάθαρα μία τέτοια περίπτωση.
Πανάλαφρη, όπως άλλωστε υποδεικνύει ο κωδικός της (”Alleggerita Maggiorata”), με την ομολογκασιόν στα 920 κιλά), δίλιτρη, με απόδοση, αναλόγως ρύθμισης, στους 220-250 ίππους, τα ποδωστήρια που «έρχονται» από πάνω (σε αντίθεση με τις προγενέστερες και μικρότερου κυβισμού), με τα διπλά εμπρός φανάρια και τους φαρδείς θόλους.
Στο δε πλάι γραμμένο το όνομα του Έλληνα πρωταθλητή – για κάποιους του συνολικά καλύτερου που καταγράφηκε στα δικά μας χρονικά.
Έχει υποστεί ολική ανακατασκευή -μία διαδικασία που διήρκησε σχεδόν δέκα χρόνια, πολύ κόπο και υψηλό οικονομικό τίμημα στον ιδιοκτήτη της- κάθε λεπτομέρειά έχει αποκατασταθεί στην αρχική της κατάσταση, τα πάντα είναι δυσεύρετα και γνήσια, στροφάρει ακαριαία και ακούγεται υπέροχα. Αυτές είναι μερικές φωτό από το Soul Garage
Ίσως η Alfa Romeo με το μεγαλύτερο ιστορικό «βάρος». Σεβασμός.
Photo: Soul Garage
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.