Δοκιμάζουμε το εξωφρενικό KIA EV6 GT με τους 585 ίππους

Post date:

Author:

Category:

To EV6 GT είναι το πιο ισχυρό και γρήγορο μοντέλο στην ιστορία της KIA, το πιο ακραίο θα μπορούσαμε να προσθέσουμε. Το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2022 για την κορυφαία του έκδοση πήρε αναβολικά και απέκτησε δύναμη ικανή να του προσδώσει τον τίτλο του «Supercar Killer»

KIA EV6 GT

Οι κριτικές από τους παγκόσμιους του κλάδου για το KIA EV6 ήταν διθυραμβικές από την πρώτη στιγμή


Οι αλήθειες να λέγονται, το πρώτο μοντέλο από την Κορέα που κατέκτησε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην Ευρώπη και το δεύτερο μόλις ηλεκτρικό που κατέκτησε τον ίδιο τίτλο είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα, hi-tech και φουτουριστικά ηλεκτρικά που κυκλοφορούν στους δρόμους

Μέχρι να ανακοινωθεί το EV9 ήταν αναμφίβολα το καλύτερο μοντέλο της KIA και αποτελούσε βάση για σπουδαία πράγματα.

Η έκδοση GT έχει αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα, αλλά κυρίως εξωφρενική ιπποδύναμη και ακραίες επιδόσεις για την κατηγορία στην οποία ανήκει και ομολογουμένως… για ένα KIA.

Με 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική που σταματά λίγο πάνω από τα 260 χλμ./ώρα, αυτός ο «Κορεάτης» έχει μαύρη ζώνη στο Taekwondo και κοιτάει στα μάτια σπορ ηλεκτρικά από εταιρίες που έχουν μεγάλη ιστορία και εμπειρία στις αγωνιστικές κατασκευές.

Αυτός είναι και ο λόγος που την περασμένη χρονιά κατέκτησε τον τίτλο του Παγκόσμιου Αυτοκινήτου Επιδόσεων!

Ο ορισμός του sleeper

To EV6 αποτελεί τη σχεδιαστική βάση (και τη μηχανική) για τα 15 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που σκοπεύει να παρουσιάσει η KIA μέχρι το 2027. Με αυτό, άλλαξε ολόκληρη η φιλοσοφία της εταιρίας όσον αφορά το design.

Το crossover με μήκος σχεδόν 4,7 μέτρων έχει έναν εντυπωσιακό σχεδιασμό βασισμένο στη «συνένωση των αντιθέσεων», όπως αρέσει στους Κορεάτες να αποκαλούν τη νεοφερμένη σχεδιαστική τους γλώσσα, με δυναμικά στοιχεία και φουτουριστικά χαρακτηριστικά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ


Porsche Taycan 4S Δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει