Η προσωπική συλλογή αυτοκινήτων του Μαξ Φερστάπεν

Post date:

Author:

Category:

Ο Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν, που ήρθε 3ος στο πρωτάθλημα των οδηγών για το 2019, διαθέτει μια εντυπωσιακή ιδιωτική συλλογή αυτοκινήτων

Μαξ Φερστάπεν

Και όσο συναρπαστικό είναι να τον βλέπουμε εν δράσει, άλλο τόσο ενδιαφέρον θα ήταν να ρίξουμε μια ματιά στην προσωπική του συλλογή αυτοκινήτων και να προσπαθήσουμε να διαπιστώσουμε την εκλεπτυσμένη γεύση του για πολυτέλεια και ταχύτητα


Ο Ολλανδός πιλότος έκανε το ντεμπούτο του στη σκηνή της Φόρμουλα 1 σε πολύ μικρή ηλικία και είναι ο νεότερος νικητής αγώνα της F1

Μάλιστα, είναι ένα από τα ταλέντα του βασιλιά των μηχανοκίνητων αθλημάτων που ανυπομονεί να εκθρονίσει τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος στο Grand Prix της Βραζιλίας στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για 6η φορά στην καριέρα του.

- Διαφήμιση-

Προς το παρόν, ωστόσο, και δεδομένης της εκτιμώμενης ετήσιας αμοιβής 18-26 εκατομμυρίων λιρών και καθαρής αξίας 3 εκατομμυρίων δολαρίων, ο Φερστάπεν διαθέτει αρκετά χρήματα προκειμένου να προσθέσει μερικά ωραία αυτοκίνητα στη συλλογή του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο αυτοκίνητο του νεαρού Ολλανδού ήταν ένα Renault Clio: «Δεν πρόλαβα να το χρησιμοποιήσω πολύ επειδή δεν ήμουν ακόμα 18 και αγωνιζόμουν για την Τόρο Ρόσο», είχε δηλώσει ο Φερστάπεν το 2016. «Αρχικά είχα ένα κίτρινο και έπειτα το άλλαξαν σε γκρι που το προτιμώ», δήλωσε ο Max, αποκαλύπτοντας το χρώμα που προτιμά. Ο ταλαντούχος νεαρός οδηγός δήλωσε επίσης ότι αν αγόραζε αυτοκίνητο, θα προτιμούσε ένα Volkswagen Golf, αφού το Renault ήταν δώρο.


Ο Μαξ αναγνώρισε ότι χρησιμοποιεί λιγότερο γοητευτικούς τρόπους μεταφοράς, όπως ένα σκούτερ που οδηγεί τις περισσότερες φορές όταν περνάει χρόνο με τους γονείς του στο Βέλγιο ή στην κατοικία του στο Μόντε Κάρλο


Renault Sport R.S. 01

Renault Sport R.S. 01

Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε μια πρώτη γεύση από το Renault Sport R.S. 01 σε μια εκδήλωση που διοργάνωσε η Renault, τον Μάιο του 2015. Μία βόλτα με το αυτοκίνητο ήταν αρκετή  για να εντυπωσιάσει τον ταλαντούχο νεαρό: «Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό, εντυπωσιάστηκα με την αεροδυναμική του και ανυπομονώ να το οδηγήσω και πάλι. Η πρόσφυση στις γρήγορες γωνίες είναι πραγματικά εντυπωσιακή», παρατήρησε ο Μαξ.

Το Renault R.S. 01 παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας, το 2014, ενώ ο χρόνος που απαιτείται για την κατασκευή του είναι τουλάχιστον πέντε μήνες.

Το R.S. 01 διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V638DETT twin-turbocharged 24 βαλβίδων V6, ο οποίος παράγει 550 ίππους. Η τελική ταχύτητα του οχήματος ξεπερνά τα 300 χλμ / ώρα, ενώ η τιμή του είναι 400.000 δολάρια.


Aston Martin Vanquish S Volante

Aston Martin Vanquish S Volante

Σε μια χαλαρωτική ανάπαυλα πριν από το Grand Prix του Μονακό του 2018, ο Μαξ Φερστάπεν και ο συνάδελφός του στη Red Bull Ντάνιελ Ρικάρντο, κάθισαν πίσω από το τιμόνι μιας σούπερ cool Aston Martin Vanquish, η οποία με τους 603 ίππους της έκανε το 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Ο κινητήρας AM29 V12  που διαθέτει το Vanquish S, του εξασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα 324 χλμ / ώρα. Η ανοιχτή του έκδοση, φέρει την ονομασία Vanquish S Volante και διατίθεται στο Ηνωμένο Βασίλειο έναντι 211.950 λιρών. Ο νεαρός οδηγός έχει θεαθεί να οδηγεί το πανέμορφο αυτό αυτοκίνητο στο Μόντε Κάρλο.


Porsche 911 GT3 RS

Porsche 911 GT3 RS

Μετά την κατάκτηση του πρώτου του Grand Prix το 2016 στη Βαρκελώνη, ο Φερστάπεν έγινε ο νεότερος εκατομμυριούχος της Φόρμουλα 1, έχοντας υπογράψει ένα εξαιρετικά  προσοδοφόρο πολυετές συμβόλαιο με τη Red Bull Racing Team.

Ο Φερστάπεν γιόρτασε τότε την επιτυχία του με την αγορά ενός σούπερ αυτοκινήτου: Porsche 911 GT3 RS. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015. Διαθέτει έναν κινητήρα 4.0 L 500 PS H6 που παράγει 500 ίππους.

Το αυτοκίνητο επιταχύνει από  0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει περίπου τα 315 χλμ / ώρα και η τιμή του αγγίζει τα 400.000 δολάρια!


Photo: @maxverstappen1 / renaultsport / @astonmartin_automotive / @911.gt3rs

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει