Σε καλά χέρια: η Alpine A110 S του Fernando Alonso

Post date:

Author:

Category:

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Fernando Alonso, μόλις απέκτησε αυτές τις μέρες το νέο του εταιρικό, την υπέροχη Alpine A110 S που βλέπετε

Fernando Alonso Alpine A110S

Τα καλά του επαγγέλματος: ο Alonso την ώρα της παραλαβής της Alpine A110 S των 292 PS και 320 Nm


Η πρόσφατη κίνηση της Renault F1 να μετονομαστεί σε Alpine F1 είναι μέρος της αλλαγής πλάνων εντός της γαλλικής εταιρείας

Επίσης, όπως είναι ήδη γνωστό, αυτό το υπέροχο σπορ αυτοκίνητο δεν θα έχει συνέχεια, μην περιμένετε διάδοχο.

Όσο κι αν τα διθυραμβικά σχόλια έδωσαν και πήραν, όσο κι αν αυτό το μινιμαλιστικό σπορ μπιζού των μόλις 1,114 κιλών και -εν προκειμένω για την έκδοση S- 292 ίππων κέρδισε κοινό και κριτικούς του ειδικού Τύπου, τα στρατηγικά σχέδια για μείωση δαπανών δεν ευνοούν τη μικρή γαλλίδα.

Κυκλοφορώντας με τον πρωταθλητή

Ωστόσο, με την εμπλοκή του ονόματος της Alpine στα δρώμενα της Formula 1 αλλά και των αγώνων αντοχής, τι καλύτερο επικοινωνιακά από το να οδηγεί ένα αυτοκίνητό σου, τη μπλε Alpine A110 S που βλέπετε, ένας παγκόσμιος πρωταθλητής.


Η ανακοίνωση της απόκτησης από τον Fernando Alonso του ωραίου αυτού δείγματος της αυτοκίνησης έγινε δημοσίως γνωστή μέσω του επίσημου λογαριασμού της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα

Για την ιστορία, η Alpine A110 S επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 4,4”, έχει τελική 260 km/h και η ισχύς των 292 ίππων από τον ίδιο κινητήρα 1,8 λίτρων που κινεί και το Megane R.S. περνά στο δρόμο από ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.


Η A110 S σε σχέση με την «απλή» Α110 διαθέτει επίσης πιο σφιχτά ελατήρια (κατά 50%), πιο σκληρές αντιστρεπτικές (επίσης με διπλάσια τιμή).

Τέλος, συνδυάζεται με πιο φαρδιά ελαστικά που ευνοούν τα ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα μηχανικής πρόσφυσης του κεντρομήχανου σασί.

Καλορίζικη, Fernando!


Alpine A110 racing sticker

Alpine A110

Photo: alpine.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει