Επιτρέπεται λίγη διασκέδαση σε μία Mercedes E-Class;

Post date:

Author:

Category:

Επιτρέπεται να έχεις μία μικρή δόση οδηγικής διασκέδασης σε μία «οικολογική» Mercedes E-Class; Η απάντηση βρίσκεται στις χαρτογραφήσεις

Mercedes E-Class 

Η Mercedes E-Class είναι μία λιμουζίνα ημιαυτόνομης οδήγησης. Αυτό πρεσβεύει. Καθαρά και ξάστερα

Όμως, θεωρώ πολύ σημαντικό το ότι ακόμα και σε ενός τέτοιου προφίλ αυτοκίνητο, η Mercedes έκανε μία σημαντική χαρτογραφική υπέρβαση. Λίγοι ίσως θα την προσέξουν. Αλλά αυτοί, τέλος πάντων, είναι και εκείνοι που θα την εκτιμήσουν.

- Διαφήμιση-

Εξηγούμαι. Μπορείς, για παράδειγμα, να έχεις επιλέξει την πιο οικολογική χαρτογράφηση, το πρόγραμμα ECO. Είναι αυτό που ίσως θέλεις για να ρολάρεις όσο πιο οικονομικά γίνεται σε επίπεδο κατανάλωσης.

Και θες σε μία καμπή που τυγχάνει στο δρόμο σου να ‘χεις μία μικρή δόση οδηγικού fun. Μα με Mercedes E-Class; Ναι. Προφανώς και δεν είναι το μοντέλο για ακόρεστες πλαγιολισθήσεις. Για αυτή τη δουλειά υπάρχουν οι AMG.

Όμως, ακόμα και σε μια οικολογική λιμουζίνα μπορεί να θες ταυτόχρονα με το πρόγραμμα ECO που λέγαμε, να έχεις απενεργοποιημένο το ESP. Ίσα-ίσα για να χαλαρώνεις τον πίσω άξονα για στιγμαία διασκέδαση.  

Αυτό, ξέρετε, δεν ήταν ανέκαθεν στη φιλοσοφία των εταιρειών. Και παρατηρώντας αυτήν τη δυνατότητα στην E-Class σε κάνει να εκτιμάς. Πως, ναι, ακόμα και σε τέτοιου είδους εκδόσεις κάποιοι μηχανικοί ξέρουν να ανταμείβουν. Με μία επιπλέον δυνατότητα χαρτογράφισης.

Mercedes e220 d σε κήποΗ Mercedes E-Class 220 D στο φυσικό της περιβάλλον. Πράσινη οικολογία

οθόνη Mercedes

E-Class υπερστροφή

Μερικές ανάσες επιθετικότητας εν μέσω ημιαυτόνομης λειτουργίας. Μπράβο στους τεχνικούς της Mercedes-Benz για αυτή τη μικρή, σχεδόν αδιόρατη λεπτομέρεια τού να αποσυνδέεις τις χαρτογραφήσεις

πίνακας οργάνων E-Class

Το τελευταίο, το ESP δηλαδή, συχνά αποδεσμευόταν (έστω, μερικώς), μόνο αν ο οδηγός είχε επιλέξει τις πιο επιθετικές ρυθμίσεις. Όπως το Sport+, για παράδειγμα. Ήταν μέρος μιας κονσερβοποιημένης λογικής που έλεγε πως, κανονικά, δεν χρειάζεται να έχεις αυτή τη δυνατότητα σε κάθε ενδιάμεση ρύθμιση

Σύμφωνοι, ακούγεται φιλοσοφικό το ζήτημα. Αλλά, επιτρέψτε μου να πω ότι, δεν είναι και τόσο για τον ψαγμένο petrolhead.

Αυτόν που μπορεί να κινείται με τη μέγιστη δυνατή οικονομία και όταν βλέπει ένα γλιστερό κομμάτι να κάνει τη μικρή του ασέλγεια.

Για  την ιστορία, η Mercedes E-Class 220 D της δοκιμής κατάφερε μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή για το μέγεθος του αυτοκινήτου μέση τιμή κατανάλωσης. Συγκεριμένα, μόλις 6.1 lt/100 km. Επίσης, να σημειώσουμε ότι σε μια χαλαρή, μεγάλη διαδρομή είδαμε μέχρι και 4.9 lt/100 km.

Στο 4Drivers μας αρέσει η λογική αυτών των συνδυασμών στις χαρτογραφήσεις. Και ξέρετε τι αναδεικνύει αυτή η μικρή λεπτομέρεια; Πως κάποιοι εκεί, στη Στουτγάρδη, παράλληλα με την ημιαυτόνομη οδήγηση, φροντίζουν να έχουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες που δείχνουν πως σκέφτονται πριν από μας για μας.

πλαγιολισθαίνοντας τη MercedesΤο να έχεις τις πιο eco ρυθμίσεις σε μια Mercedes E-Class και την ίδια στιγμή να έχεις το ESP απενεργοποιημένο δεν είναι και τόσο αυτονόητο, ξέρεις

Photo: Δ. Θεοχάρης / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει