Ο κάγκουρας είναι κάτι σαν τη ντροπή των δρόμων. Με το ηχείο να ταλανίζει τα μπετά (sic), τις εξατμίσεις να τερματίζουν τα ντεσιμπέλ, την «τουματσίλα» των αεροτομών να σκίζει την αισθητική. Ο κάγκουρας δεν έχει μάρσιπο αλλά αναπαράγεται συστηματικά. Μπορεί να γίνει κάτι;
Πώς να βυσσοδομήσεις σε ένα classic. Ένα μάθημα τερματισμένου κιτς διά χειρός κάγκουρα
Στο ζωϊκό βασίλειο των δρόμων ο κάγκουρας ανθεί
Είναι ο τύπος που συχνά θα τον δεις με ένα αρκετά γρήγορο, συνήθως παλιό, αυτοκίνητο στο οποίο έχει βυσσοδομήσει βάναυσα. Κατ’ αρχάς, αισθητικά.
Πολυεστερικά φουσκώματα, σπόιλερς που τύφλα να ‘χουν τα Ραφάλ, βλαχομπαρόκ ζάντες -πολλοί βάζουν και spinners στους τροχούς, σαν κι αυτά που πρωτοεμφανίστηκαν στις χλιδάτες λιμουζίνες των ράπερς στο West Coast.
Το πακέτο συνοδεύουν προβολείς που τυφλώνουν τους απέναντι, συχνά χρωματιστές ράβδοι LED κάτω (ναι, κάτω) απ΄το αυτοκίνητο που φωτίζουν το δρόμο, subwoofers που θα έκαναν τον B. B. King και τα ωραία του μπάσα να παραιτηθούν απ΄ τον κόσμο της μουσικής, έξτρα οργανάκια στην αριστερή κολώνα τύπου-Έντερπράιζ και, φυσικά, εξάτμιση να τρομάζει στο πέρασμά της τα παιδιά. Εντάξει, όχι μόνο τα παιδιά.
Όσο περισσότερους αναγκάζει διά της βίαισης παρουσίας του να τον προσέξουν, τόσο πιο ολοκληρωμένος νιώθει ο κάγκουρας
Παθολογία εν κινήσει
Ίσως οι φιλήσυχοι οδηγοί της πόλης να νομίζουν πως ο κάγκουρας είναι ο νέος παύλα γκαζιάρης οδηγός.
Όμως σας διαβεβαιώνω ότι ο κάγκουρας στη συντριπτική πλειοψηφία είναι άνθρωπος-λεζάντα.
Δεν έχει ιδέα από Πραγματική Οδήγηση (με σκόπιμα κεφαλαία), δεν έχει καν ακούσει για έξυπνη, σωστή οδήγηση, δεν ξέρει καν πού πέφτει το Ράλι των 1000 Λιμνών. Μπορεί και να μην έχει ακούσει το Ράλι Ακρόπολις. Εντάξει, δεν παίρνω όρκο. Κάπου στην Αθήνα θα βόσκει και η Ακρόπολη
Ο κάγκουρας είναι παθολογία εν κινήσει. Μπορεί να κάνει ένα κάρο μετατροπές -συνήθως παράνομες- στο όχημα, να αναστατώνει στο πέρασμά του, να κάνει σφήνες εν είδει μαγκιάς ή να την πέφτει άκομψα σε γυναίκες-οδηγούς που, κατά τη διαστρεβλωμένη του αντίληψη, του κόβουν τη φόρα και δεν πάνε σπίτι να πλύνουν κάνα πιάτο. Όχι ότι το τελευταίο είναι αποκλειστικό ίδιον του κάγκουρα. Να τα λέμε κι αυτά
Κάτι αλλάζει;
Τέλος πάντων, μ’ αυτά και αυτά, χάρηκα που διάβασα ότι το Υπ. Μεταφορών ετοιμάζει διάταξη που θα προβλέπει αυστηρές ποινές σε κάθε τέτοιου είδους μετατροπές και αλχημείες.
Επιφυλάσσομαι για το πόσο εύκολο είναι όλο αυτό να ελεγχθεί στην πράξη. Εδώ κυκλοφορούν ακόμη δεκάδες χιλιάδες ανασφάλιστα αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να εντοπιστούν άμεσα- αλλά, έστω, είναι μία θετική κίνηση.
Μέχρι τότε ο κάγκουρας θα ανθεί.
Όπως εκείνος ο τυπάκος, στο Λυκαβηττό, με το τουαλετί Saxo που δε σεβόταν τουρίστες, θέα, ηρεμία της πόλης από ψηλά. True story.
Photo: flickr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.