Ακούγεται απίστευτο ότι χρειάστηκαν λιγότερες από δύο ώρες για να αλλάξει χέρια το δυσεύρετο Mazda RX-7 στην έκδοση Spirit R Type A. Αλλά μπορεί να είναι και αναμενόμενο για ένα Πραγματικό Αυτοκίνητο μιας εποχής χωρίς πρίζες και καλώδια
Λιγότερα από 300 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και κατάσταση βιτρίνας για το RX-7 που πήγε από το ένα συλλεκτικό γκαράζ στο επόμενο. Το ερώτημα είναι: θα οδηγηθεί ποτέ όπως του αξίζει;
Αλήθεια, πόσα γνήσια και με τόσα λίγα χιλιόμετρα FD3S μπορεί να υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά όσο πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές;
Μία πιθανή απάντηση ίσως προκύπτει από το χρόνο που χρειάστηκε για να πουληθεί αυτό το RX-7 που βλέπετε μέσω ενός διακεκριμένου ντίλερ στο Χονγκ Κονγκ.
Μοντέλο του 2002 και Spirit R Type A – κάτι σαν το ιερό δισκοπότηρο της ελεγείας των Mazda RX-7
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι η μία από τις τρεις συνολικά (συλλεκτικού χαρακτήρα και λίγο πριν ολοκληρώσει την καριέρα του το RX-7), τις Type-A, Type-B και Type-C.
Η πρώτη εξ αυτών είναι αυτή που βλέπετε και η πιο ιδιαίτερη: αυστηρά διθέσια, χειροκίνητη, με τα κόκκινα Recaro, μεγαλύτερα φρένα, ελαφρώς μειωμένο βάρος στα 1,270 κιλά και, κατά δήλωση της Mazda, το RX-7 με την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στη «μαμά» ιστορία.
Για την ιστορία, κατασκευάστηκαν μόλις 1,044 αντίτυπα. Αυτό που μόλις πουλήθηκε από τη Contempo Concept είναι ένα απ΄ αυτά που κρατήθηκαν ως άσπιλες παρθένες. Ας ελπίσουμε πως δε θα παραμείνει τέτοια
Photo: Contempo Concept HK Motors
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.