Η είδηση ότι το τρίτο face lift για το δίλιτρο Mazda MX-5, δηλαδή το λεγόμενο ND3, δε θα εισαχθεί από την επίσημη εισαγωγική άρχισε να κυκλοφορεί το τελευταίο χρονικό διάστημα. Παρότι φαίνεται να υπάρχει ένα μικρό «παράθυρο» εξαίρεσης
Το δίλιτρο Mazda MX-5 MY2024 αναμένεται εδώ και μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά. Όμως, ως φαίνεται, το 1.5 θα είναι αυτό που θα τραβήξει την εμπορική πορεία
Update (6 Ιουλίου 2024): Πλέον είναι και επίσημο. Η Mazda Ευρώπης δεν θα εισάγει άλλα δίλιτρα MX-5 για την ανανέωση (ND3) του MX-6. Η διάθεση θα στοχευθεί αποκλειστικά στο 1.5. Παρόλα αυτά, υπάρχουν μερικά, ελάχιστα «κομμάτια» και με το δίλιτρο μοτέρ των 184 ίππων
Πλέον αυτό που εμφανίζεται ως οριστικό είναι ότι, ως στρατηγική πωλήσεων, το δίλιτρο Mazda MX-5 δε θα έρθει στη χώρα μας με κανονική ροή όπως το δίλιτρο ΝD2 και η εμπορική πορεία του αγαπημένου roadster θα συνεχιστεί με το 1.5 lt.
Ωστόσο ισχύει επίσης ότι σύντομα αναμένεται να έρθουν κάποια ελάχιστα αντίτυπα του δίλιτρου MX-5 (ND3) με τους 184 ίππους. Πιθανόν λιγότερα και από δέκα «κομμάτια». Προφανώς χωρίς τη δυνατότητα παραγγελίας κατ’ επιλογήν του πελάτη αλλά όπως τυγχάνει να είναι ήδη προγραμματισμένα
Αυτό σημαίνει χωρίς επιλογή ανάμεσα σε χρωματικούς συνδυασμούς, εκδόσεις εξοπλισμού ή αμάξωμα – Roadster ή RF.
Στον διαμορφωτή (configurator) της Mazda
Στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας είναι διαθέσιμος ο διαμορφωτής για το Mazda MX-5 2024, όπως φαίνεται και από το παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης (που αν το κλικάρετε, παραπέμπει κατευθείαν στο σχετικό configurator).
Στη σχετική υποσελίδα εμφανίζονται και οι δύο διαθέσιμοι κινητήρες, τόσο ο 1.5 lt όσο και ο 2.0 lt.
Η πληροφόρηση λέει, όπως προαναφέρθηκε, πως τα διαθέσιμα αντίτυπα για το δίλιτρο είναι πολύ περιορισμένα και μάλιστα κάποια αυτοκίνητα ταξιδεύουν προς Ελλάδα είναι ήδη «κλεισμένα».
Πληροφοριακά οι τιμές που εμφανίζονται, αντίστοιχα για το 1.5 και το δίλιτρο ΜΧ-5, είναι στα €30.715 και €39.845 στις εισαγωγικές εκδόσεις, πράγμα που σημαίνει ότι αυξήθηκαν σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Photo: B. Pilipenko / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.