Με το Jeep Renegade στην Αράχωβα

Post date:

Author:

Category:

Jeep Renegade

Στη δημοσιογραφική παρουσίαση του Renegade στο Jeep Camp της Αράχωβας. Με, για πρώτη φορά, εννιάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT. Γεύση από λάσπη και δύσκολο τερέν σε μια, ως συνήθως, όμορφη παρουσίαση της Jeep Hellas 

H διαδρομή περιλάμβανε αναχώρηση απ΄τα κεντρικά στην Αθήνα και επίσκεψη στην πίστα της Jeep στην Αράχωβα.

 

Εκεί, δηλαδή, που μπορείς τα Σαββατοκύριακα να έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις μέρος των δυνατοτήτων του Renegade σε μια ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή, τυπική αυτών που λίγο-πολύ θα συναντήσεις σε μια off-road διαδρομή.

Jeep camp

Από τη δεκαετία του ‘90, οπότε και ιδρύθηκε το Jeep Camp στο διάσημο θέρετρο, έχει προσφέρει απίθανες 4Χ4 εμπειρίες και τώρα επιστρέφει και ανανεώνει το ραντεβού του με τους λάτρεις της περιπέτειας με την προσθήκη του SUV, Jeep Renegade

 

Ξεκινήσαμε τελευταίοι απ΄το κονβόϊ και χρειάστηκε να κινηθούμε αρκετά γρήγορα στην εθνική Αθηνών-Λαμίας για να ”συντονιστούμε” με τους υπόλοιπους συναδέλφους που ήταν ήδη on the road.

 

Πέραν της επικοινωνιακής ανανέωσης που ήταν η αφορμή για την εκδήλωση της Jeep Hellas, τεχνικό update είναι η τοποθέτηση του κιβωτίου εννιά σχέσεων διπλού συμπλέκτη στα προσθιοκίνητα 1.4 ΜultiAir και 1.6 (βενζίνη και diesel, αντίστοιχα) μοντέλα της γκάμας.

 

Το DDCT (Dry Dual Clutch Transmission), εξ όσων ρωτήσαμε τους τεχνικούς υπεύθυνους της εταιρείας, είναι κατασκευασμένο στην Ευρώπη και εφόσον είναι κοινό με της Giulietta, αν θυμόμαστε σωστά, είναι το γνωστό, κατασκευασμένο in-house στην Alfa.

 

Πρακτικά, βελτιστοποιεί την απόδοση των κινητήρων, προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και, φυσικά, πιο απαλές αλλαγές ταχυτήτων που είναι εγγενές στοιχείο των αντίστοιχων κιβωτίων.

 

To βάρος είναι παραπλήσιο με αυτό του αυτόματου ενώ σαφώς και προτείνεται για όποιον σκοπεύει να αξιοποιήσει το Renegade σε εκτός δρόμου περιπλανήσεις και για ένα βασικό επιπλέον λόγο σε σχέση με ένα χειροκίνητο: δεν κινδυνεύεις να κουράσεις ή και κάψεις συμπλέκτη όταν χρειάζεται να ”μπαλανσάρεις” το αυτοκίνητο σε εμπόδια ή άλλες ανωμαλίες.

 

Επίσης, σε επίπεδο συντήρησης η Jeep το δίνει σφραγισμένο με life time προδιαγραφές, πέραν των τυπικών βαλβολίνων.

 

Προφανώς, λόγω των εννιά σχέσεων η διαστρωμάτωση επιτρέπει στο Renegade να έχει μια ”γενναία” 1η με σχέση 4.71 στις χαμηλές ταχύτητες ενώ ένα σετ τεσσάρων σχέσεων σε ρόλο overdrive εξασφαλίζουν οικονομία καυσίμου στο ταξίδι και χαμηλά επίπεδα θορύβων NVH (Noise, Vibes, Harshness). 

Τυπικές διαδικασίες για light off-road με ένα σύγχρονο SUV προσαρμοσμένο στο σήμερα. Ό,τι, δηλαδή, θα κάνει η συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς

Jeep Renegade

Οι δοκιμασίες στην ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή είναι μέρος της κουλτούρας της Jeep

Jeep Camp Αράχωβα

 Σημείο συνάντησης το Jeep Headquarter στο Λιβάδι Αράχωβας. Η λάσπη είναι φίλος του Jeep

Δυο στρογγυλά φώτα, κάθετες γρίλλιες στη μάσκα με φόντο το outdoors. Σήματα καρατεθένη της Jeep που κατάφερε κάτι μοναδικό: να βαφτίσει την ίδια τη δραστηριότητα (το jeeping) με το ίδιο το όνομα του προϊόντος

Πηγαίνοντας με σεβαστά χιλιόμετρα στο ταχύμετρο στη σχετική άδεια Εθνική, βλέπεις την κατανάλωση να κινείται στα 8.7 lt/100 km και το σημαντικότερο μια εύκολη διαχείριση του body roll για ένα αυτοκίνητο με σχετικά υψηλό κέντρο βάρους.

 

Στα plus και η θέση οδήγησης που κατεβαίνει αρκετά χαμηλά και νιώθεις περισσότερο ”ενσωματωμένος” στο σασί, που σε κάθε περίπτωση δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς ή τριγμούς.

 

Ακόμα και στα κακοτράχαλα σημεία της ”διαδρομής” του Jeep Camp όπου έχει κοτρόνες, έντονες κλίσεις και κρεμάσματα τροχών στον αέρα, το Renegade περνά εύκολα.

 

Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι πως έχουν φτιάξει ένα σύγχρονο πακέτο, σε χαμηλά κυβικά, με ιδιαίτερο χαρακτήρα που δεν κοπανιέσαι αλύπητα στην άσφαλτο. Ταξιδεύει, δεν καίει, έχει ”άρωμα”. Deep Jeep,

Info: jeep.gr / Photo: Jeep/ Χ. Καραγιωργάκης

 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει