Η ποιότητα κύλισης. Αλλά και να στρίβει, ε;
Όταν η γόμα και το το προφίλ έχουν σκληρότητα, αυξάνεται αναλογικά ο ήχος και η δόνηση στην καμπίνα
Η ποιότητα κύλισης έχει αποκτήσει, πλέον, μεγάλες διαστάσεις στο R&D των εταιρειών. Και δικαίως.
Το να κάνεις ένα αυτοκίνητο να στρίβει είναι σχετικά εύκολο. Το να το κάνεις να στρίβει χωρίς να πηγαίνεις για σφραγίσματα στα εγκάρσια, ή το να σε ταξιδεύει «αφρό», απαιτούν τέχνη. Φήμες εντός του 4Drivers λένε πως οι BMW M κατέχουν άψογα τη συγκεκριμένη τέχνη του συμβιβασμού
Από ‘κει και πέρα, η χρήση του οχήματος είναι αυτή που μας κατευθύνει ανάλογα.
Επιθυμούμε κυρίως άνεση ή επιδόσεις; Ως γνωστόν, ποτέ η εξίσωση αυτή δε λογαριάζεται χωρίς Ιφιγένεια.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.