«Μωρό μου, για δώρο Χριστουγέννων θα ‘θελα να μου πάρεις λάστιχα»

Post date:

Author:

Category:

Η ποιότητα κύλισης. Αλλά και να στρίβει, ε;

BMW M3 E92 sideways

Όταν η γόμα και το το προφίλ έχουν σκληρότητα, αυξάνεται αναλογικά ο ήχος και η δόνηση στην καμπίνα


Η ποιότητα κύλισης έχει αποκτήσει, πλέον, μεγάλες διαστάσεις στο R&D των εταιρειών. Και δικαίως.

Το να κάνεις ένα αυτοκίνητο να στρίβει είναι σχετικά εύκολο. Το να το κάνεις να στρίβει χωρίς να πηγαίνεις για σφραγίσματα στα εγκάρσια, ή το να σε ταξιδεύει «αφρό», απαιτούν τέχνη. Φήμες εντός του 4Drivers λένε πως οι BMW M κατέχουν άψογα τη συγκεκριμένη τέχνη του συμβιβασμού

Από ‘κει και πέρα, η χρήση του οχήματος είναι αυτή που μας κατευθύνει ανάλογα.

Επιθυμούμε κυρίως άνεση ή επιδόσεις; Ως γνωστόν, ποτέ η εξίσωση αυτή δε λογαριάζεται χωρίς Ιφιγένεια.


BMW M4 πώς να ντριφτάρεις

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει