Γόμα και διάρκεια
Το στοιχείο εδώ είναι αν θα σου σαπουνιάσει εντελώς μετά από πέντε-έξι απαιτητικούς κύκλους ζεστάματος/κρυώματος. Ή και αν θα έχει προοδευτικότητα σε απώλεια πρόσφυσης
Συνήθως, όσο πιο μαλακή μια γόμα έχουν τα λάστιχα τόσο καλύτερο το κράτημα. Συνάμα με μικρότερη διάρκεια ζωής.
Η ποιότητα οδοστρώματος σαφώς παίζει ρόλο αλλά σε ίδιες συνθήκες μία ειδοποιός διαφορά της πιο ποιοτικής επιλογής είναι το λεγόμενο drop off.
Δηλαδή προς το τέλος της ζωής του, αν αυτό πιεστεί, πάμε βουρ και ανυποψίαστα για αγορά «οικοπέδου»; Ή θα ψιθυρίσει από μόνο του, χωρίς καν να χρειαστεί να το εξετάσουμε οπτικά ότι πνέει τα λοίσθια; Ονόματα δε λέω, οικογένειες κατασκευαστών ελαστικών δε θίγω
Όμως, θα τσεκάρω στάνταρ τo λεγόμενο UTQG (Uniform Tire Quality Grading).
Στη συνέχεια, αποφεύγω ακραίους αριθμούς -πάνω απο 500 και κάτω από 200– εκτός εάν πρόκειται για συγκεκριμένη χρήση πίστας που δε με νοιάζει. Εκεί ας φτάσει η φθορά και στα λινά.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.