Πόσο στοιχίζει να βελτιώσεις ένα NC και να κάνεις 380 γύρους στο Ring; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το Mazda MX-5 NC, όπως και οι προηγούμενες γενιές του, έχουν αποδειχθεί από τις πιο αξιόπιστες και ευχάριστες περιπτώσεις για χρήση πίστας. Πόσο κοστίζει να το αναβαθμίσεις και να ‘σαι κάθε μέρα στο Νίρμπουργκρινγκ κάνοντας γύρους; Για την ακρίβεια, 7,600 χιλιόμετρα στην πίστα…

MX-5 NC πίστα

Το NC, ακόμα και στη δίλιτρη εκδοχή του, δεν είναι αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του στην ευθεία. Έχει όμως μερικά βασικά συστατικά της σωστής συνταγής


Είναι σχετικά ελαφρύ -παρότι το NC είναι βαρύτερο από τα NA και NB-, δεν καταπονεί ιδιαίτερα ελαστικά, φρένα και αναρτήσεις, και έτσι είναι μια ιδανική πισωκίνητη περίπτωση για ερασιτεχνική χρήση

Αν στα παραπάνω προστεθεί και η δοκιμασμένη αξιοπιστία του, τότε είναι γνωστό γιατί τόσοι πολλοί το προτιμούν για track days.

- Διαφήμιση-

Μόνο συμπτωματικό δεν είναι ότι, για παράδειγμα, ακόμα και στην τρέχουσα γενιά του (ND) χαρακτηρίστηκε ως «το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην απαιτητική αμερικανική αγορά».

Αντέχει, λοιπόν, στην καταπόνηση, έχει ξεκάθαρη, μηχανική αίσθηση στα χειριστήρια, άψογο ζύγισμα (50:50) και, αν το οδηγείς με το σωστό μομέντουμ, μπορείς να γράψεις και χρόνους

Δεν είναι τυχαίο πως στα δημοσιογραφικά συγκριτικά της εποχής, έκανε χρόνους στην πίστα των Σερρών που δεν απείχαν θεαματικά απ’ αυτούς των Honda S2000.


Mazda MX-5 ρεκόρ στο Nürburgring

Φτηνό και καλή βάση. Η συνταγή της διπλανής πόρτας

Το NC, ειδικά στο εξωτερικό, κυκλοφορεί στις αγγελίες σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές. Έτσι, είναι μια πολύ συμπαθής βάση για να ξεκινήσει κάποιος τις επισκέψεις του στην πίστα.

Ένας YouTuber στο εξωτερικό αγόρασε ένα τέτοιο και έκανε αναλυτικά το λογαριασμό των αναβαθμίσεων και του συνολικού κόστους για 380 γύρους στο Νορντσλάιφε.

Στο «τιμολόγιο» περιλαμβάνονται από μια προσιτή coil over ανάρτηση, αρκετά σετ τακάκια της StopTech, μία ακριβή μπαταρία της Deadweight Industries βάρους μόλις 3,8 κιλών, μέχρι τροχούς, μερικά σετ ελαστικών (κυρίως Federal 595 RS Pro) και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα που μπορείτε να δείτε στο βίντεο


MX-5 vs i30 N

Photo: evo.co.uk

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει