Το backstage από το ωραίο βίντεο του Nankang CR-S στις Σέρρες

Post date:

Author:

Category:

Το νέο σπορ ελαστικό υψηλών επιδόσεων Nankang CR-S ήταν η αφορμή για το βίντεο που γυρίστηκε στην πίστα των Σερρών σε συνεργασία με την Track Speed που, ως γνωστόν, διατηρεί ένα σοβαρό στόλο από άκρως οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα. Αυτό είναι το βίντεο με τα παραλειπόμενα που «ανέβηκε» στο αντίστοιχο κανάλι

Nankang CR-S Track Speed video

Κάθε είδους διάταξη, FR, FWD, Mid Engined και RR, ήταν στην πίστα για το βίντεο λανσαρίσματος του Nankang CR-S


Όπως σημειώνει η επίσημη εταιρεία στον ιστότοπό της, το συγκεκριμένο ελαστικό είναι σχεδιασμένο για να παρέχει ακραία επίπεδα πρόσφυσης διατηρώντας ταυτόχρονα άμεση κατευθυντικότητα

Η ενημέρωση αναφέρει ότι το Nankang CR-S είναι πιο γρήγορο από το AR-1, πιο σταθερό στην απόδοσή του και έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο φιλικό στη χρήση δρόμου, με περισσότερη άνεση, χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και καλύτερη απόδοση στο βρεγμένο.

Τα παραπάνω με δείκτη φθοράς (Τreadware) 200. Σημαντικό.

Αναμενόμενα, ως ειδικό semi ελαστικό, το κόστος αγοράς του Nankang CR-S είναι υψηλότερο από ένα «συμβατικό» καλοκαιρινό. Ενδεικτικά, σε διάσταση 235/40/17 κυκλοφορούν τιμές περί τα €355 ανά τεμάχιο. Και ανεβαίνουν.

Επιστροφή στο βίντεο, όμως. Να μια προσεγμένη παραγωγή και δη από ελληνικά χέρια (βλ. OneLapHeroes). Σύμφωνοι, υπάρχει και γρήγορος Ιταλός στην ομάδα. Well done

Στο βίντεο δεν θα δείτε την αξιολόγηση του ελαστικού (άλλωστε πρόκειται για promo), όμως, για την ώρα, κρατήστε τα πλάνα από το επαγγελματικού επιπέδου γύρισμα στην πίστα των Σερρών με τα BMW M2 (F87), Honda Type R (FK8), Porsche 718 Cayman GT4 RS και τα 911 GT3 RS (991) και GT3 (992)

Οι γενικές συμβουλές της Nankang για χρήση πίστας

Οι συστάσεις είναι να ρυθμίζονται οι πιέσεις με τα ελαστικά κρύα.

Στην πίστα, αυξήστε σταδιακά την ταχύτητα. Στη συνέχεια, ανεβάστε προοδευτικά για τουλάχιστον τρεις έως τέσσερις γύρους, με τον πρώτο γύρο στο 50%-60% της πίεσης, αυξάνοντας σταδιακά αλλά και χωρίς να υπερβείτε το 85%.

Καλό επίσης να «κλείσετε» με ένα γύρο αποβολής θερμότητας (cool down). Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα σημαντικά βελτιωμένη διάρκεια ζωής του ελαστικού και αποτελεσματική απόδοσή του στην πίστα την επόμενη φορά που θα την επισκεφθείτε.

Info: nankang.com / Photo: Track Speed



Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει