Ανανεωμένο Ford Focus. Τι αλλάζει;

Post date:

Author:

Category:

Το Ford Focus δέχεται το ενδιάμεσο face lift για το model year 2022 με περισσότερο εξοπλισμό, τη μεγαλύτερη οθόνη στην κατηγορία και το ωραίο ”Mean Green” του Fiesta ST. Στην κορυφαία έκδοση, Focus ST, συνεχίζει να βρίσκεται κάτω από το καπό ο κινητήρας των 2,3 λίτρων απόδοσης 280 ίππων

Μία από τις κορυφαίες επιλογές στη μικρομεσαία κατηγορία, το Ford Focus, γίνεται πιο προηγμένη, πιο εξηλεκτρισμένη και σταθερά οδηγοκεντρική


Το νέο Focus είναι διαθέσιμο σε 5θυρες και wagon εκδόσεις

Έχουν ως σημείο αναφοράς τόσο τα προηγμένα και εξηλεκτρισμένα μηχανικά σύνολα EcoBoost Hybrid της Ford με απόδοση έως και 155 ίππους όσο και το νέο επτατάχυτο Powershift αυτόματο κιβώτιο.

- Διαφήμιση-

Όπως και στο παρελθόν, στην κορυφή της πυραμίδας βρίσκεται το νέο Focus ST, το οποίο παίρνει κίνηση από τον κορυφαίο 2.3L EcoBoost βενζινοκινητήρα της εταιρείας, που αποδίδει 280 ίππους.

Οι τεχνολογίες τελευταίας γενιάς του νέου Ford Focus περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων το ευφυές SYNC 4 σε συνδυασμό με οθόνη 13.2”, δωρεάν δοκιμή του Connected Navigation, ασύρματες ενημερώσεις της τεχνολογίας Power-Up και προβολείς LED Dynamic Pixel.

Το νέο Focus φέρνει την επόμενη γενιά της τεχνολογίας SYNC 4 της Ford επιτρέποντας πλοήγηση συνδεδεμένη με cloud και έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών με κατανόηση φυσικής γλώσσας.

Το SYNC 4 υποστηρίζεται από μία νέα – και τη μεγαλύτερη στην κατηγορία κεντρική οθόνη 13.2” με οριζόντιο προσανατολισμό (landscape)

Επιπλέον, η Ford αποκάλυψε σήμερα το νέο Focus ST, που φέρει την υπογραφή της Ford Performance.

Με νέα σπορ εξωτερική σχεδίαση, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου και μία εντυπωσιακή χρωματική επιλογή ”Mean Green”.

Τα νέα καθίσματα (Performance Seats) εξελιγμένα από την ίδια την Ford (και όχι πλέον από τη Recaro) είναι στάνταρ εξοπλισμός για το Focus ST που κινείται από το βενζινοκινητήρα EcoBoost σε πεντάθυρο αμάξωμα.

Κινητήρες

Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Focus διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και προσφέρεται επίσης με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (κατανάλωση από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 117 g/km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP).

Στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη υπάρχει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα.

Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα για πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.



Η έκδοση ST-Line στο ανανεωμένο Ford Focus

Ο σπορ χαρακτήρας της έκδοσης ST-Line είναι εμπνευσμένος από τα μοντέλα της Ford Performance.

Αναδεικνύεται με τη χρήση μιας τραπεζοειδούς άνω μάσκας με μοναδικές αναλογίες και γυαλιστερή, μαύρη κυψελοειδή σχεδίαση, σε συνδυασμό με τους φαρδύτερους πλαϊνούς αεραγωγούς και την πιο βαθιά κάτω μάσκα.

Οι εκδόσεις ST-Line φέρουν επίσης πλαϊνές ποδιές, πίσω διαχύτη και μία διακριτική πίσω αεροτομή.

Το Focus ST των 280 ίππων

Το νέο Focus ST παίρνει κίνηση από έναν βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost, που αποδίδει ισχύ 280 ίππων και ροπή 420 Nm και υποστηρίζεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή και τεχνολογία anti-lag.

Το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι στάνταρ και συνδυάζεται με τεχνολογία rev-matching όταν παραγγέλνεται με το προαιρετικό X Pack, εξασφαλίζοντας πιο ομαλά κατεβάσματα.

Επίσης διατίθεται ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι

Άλλες τεχνολογίες οδήγησης υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνουν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, το οποίο βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές και την ελκτική πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, ενώ διαθέσιμο είναι και το Continuously Controlled Damping, που παρακολουθεί με τη σειρά του δεδομένα από τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και αμαξώματος 500 φορές το δευτερόλεπτο προκειμένου να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ με γνώμονα τη βέλτιστη ποιότητα κύλισης και τον καλύτερο έλεγχο στις στροφές.

Τα μοντέλα ST που είναι εξοπλισμένα με το αναβαθμισμένο X Pack διαθέτουν προβολείς LED Dynamic Pixel, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ένα πρόσθετο drive mode με την ονομασία Track, το οποίο προσφέρει βελτιστοποιημένη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης EPAS, πιο επιθετική απόκριση του πεντάλ γκαζιού και μεγαλύτερη ελευθερία από το σύστημα ESC


Info/Photo: ford.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει