Ένας από τους τελευταίους κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν την επέλαση της ηλεκτροκίνησης; Οι petrolheads προσεύχονται να μην είναι έτσι και εν τω μεταξύ μπορούν να πάρουν μία γεύση για τον ήχο του νέου Nissan Z
Κλασική διάταξη για το Nissan Z, 3-λιτρος κινητήρας V6 με δύο τούρμπο, 400 ίπποι, 475 Nm ροπής. Αν και κάποιοι γκρινιάζουν πως δεν είναι και τόσο νέο όσο φαίνεται
Το λένε αυτό καθώς το σασί του είναι εξέλιξη του προηγούμενου 370Ζ ενώ ο κινητήρας του κυκλοφορεί εδώ και καιρό σε μοντέλα της Infinity
Παρόλα αυτά και πριν έρθουν αναλυτικές δοκιμές από τα διεθνή Μέσα, είναι μία αισιόδοξη αποκάλυψη για το νέο Nissan Z που επιστρέφει στην κατηγορία των σπορ πισωκίνητων μετά από πολλά χρόνια.
Δύο τούρμπο, κλασικός V6, καμία μορφή ηλεκτρικής υποστήριξης, 400 ίπποι, χειροκίνητο ή αυτόματο 9-άρι, μπλοκέ διαφορικό, αντίπαλος της Supra, ίσως και της Alpine.
Πάντως καθώς ο κινητήρας (με κωδικό VR30DDTT από τα Infinity) έχει εξελιχθεί στην Ιαπωνία, είναι ακόμη αμφίβολο αν θα μπορέσει να επιβιώσει από το σκληρό πρέσινγκ των ευρωπαϊκών απαιτήσεων για τους ρύπους.
Για την ώρα, ακούστε το και στην παρακάτω ανάρτηση στο Instagram.
Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.