50 χρόνια ευφυίας. Για το βιβλίο του Gordon Murray (video)

Post date:

Author:

Category:

Αυτές τις μέρες βγήκε στην κυκλοφορία το νέο βιβλίο του γνωστού σχεδιαστή της Formula 1, Gordon Murray. Δεν είναι φτηνό αλλά και η συμβολή του στην αυτοκίνηση είναι τόμοι ζωής

Δύο χρόνια χρειάστηκαν για να ολοκληρωθεί η έκδοση «One Formula – 50 Years of Car Design» του ριζοσπαστικού σχεδιαστή. Η έκδοση αποτελείται από δύο τόμους.

Η τιμή της ξεκινά από τα €255 και φτάνει τα €2.835 της Unique Edition, η οποία περιλαμβάνει μία μινιατούρα του IGM T1 -του πρώτου αυτοκινήτου που o Gordon Murray κατασκεύασε- όπως και ένα μοναδικό, χειρόγραφο σκίτσο του.

Υπάρχει και μία «ενδιάμεση», ως κόστος, έκδοση στα €1.000, η οποία εκδόθηκε σε 100 αντίτυπα και συνοδεύεται από πρωτότυπα σχέδια του Murray.

Τι παραμένει κοινό ανάμεσά τους; Κάποιες χορταστικές 948 σελίδες και περισσότερες από 1200 εικονογραφήσεις.

Gordon-Murray-book-4drivers.gr

mclaren-f1-gordon-murray 

Gordon-Murray-book-4drivers.gr

Η υπηρεσία του Murray στην αυτοκίνηση ξεπερνά την εμπλοκή του στα μονοθέσια της Formula 1, τις Brabham BT44B ή το υπεραυτοκίνητο της τριθέσιας McLaren – που, πριν σχεδόν τρεις δεκαετίες, ήταν το ταχύτερο στον πλανήτη αλλά και ένα από τα πιο σοφιστικέ με φύλλα χρυσού στο χώρο του κινητήρα για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας. O Murray είναι ζωντανός θρύλος

Ox-Gordon-Murray

To τελευταίο του δημιούργημα, το OX (που εικονίζεται παραπάνω)είναι ένα προσιτό, εκτός δρόμου δικίνητο που κατασκευάζεται σε μόλις 12 ώρες, αντλεί κεφάλαια επένδυσης από τη Shell και το οποίο, όπως είπε ο Νοτιοαφρικανός σχεδιαστής, «θα έχει μεγάλη επιρροή αλλάζοντας τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων στον αναπτυσσόμενο κόσμο».

Ευρηματικός, γεμάτος νέες ιδέες, ευφυής, κινητή εγκυκλοπαίδεια, γνήσιος petrolhead. Όλα ωραία και τιμημένα.

Ο μεγάλος Murray, αυτή τη φορά, σχεδίασε ένα βιβλίο. Έστω και αν δεν μπορεί να είναι «χαρούμενος» με το πόσο βαρύ είναι το δίτομο έργο του. Μπορείτε να αγοράσετε το «One Formula – 50 Years of Car Design» εδώ.

Photo: Porter Press / Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει