Το κράνος από το ατύχημα του τεράστιου Λάουντα σε δημοπρασία

Post date:

Author:

Category:

Ήταν 1η Αυγούστου του 1976 όταν ο Νίκι Λάουντα πέρασε τις πύλες της κολάσεως. Το κράνος του, που αυτές τις μέρες βγαίνει σε δημοπρασία στο Μαϊάμι, είναι μία υπενθύμιση. Όχι μόνο του σημαδιακού του ατυχήματος αλλά και της δύναμης για ζωή. Κάτι που ο τεράστιος ψυχικά Αυστριακός είχε εν αφθονία

Κράνος Νίκι Λάουντα δημοπρασία

Το κράνος που φορούσε ο Νίκι Λάουντα θα δημοπρατηθεί από τον οίκο Bonhams και εκτιμάται πως η τιμή πώλησής του θα κυμανθεί μεταξύ $50-60.000


Όπως έλεγε και ο Άρθουρ Κόναν Ντόυλ, «Τίποτα δεν είναι πιο απατηλό από το προφανές». Το διάσημο ρητό επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά στην περίπτωση του Νίκι Λάουντα

Κι αυτό γιατί όπως έβλεπες αυτόν τον τύπο, λιπόσαρκο, μια σταλιά, φαινομενικά εύθραυστο με μία κάτω γνάθο που έφερνε σε ολίγον τι «Γκούφι», το προφανές απείχε παρασάγγας απ’ αυτό που ίσχυε στην περίπτωσή του.

Απίστευτα γρήγορος, εξαιρετικά σκληρός, αποφασιστικός, ανθεκτικός ακόμα κι όταν σχεδόν κάηκε ζωντανός, επίμονος όταν συνέχισε να τρέχει με ένα αυτί, μερικές βλεφαρίδες και κάμποσα εκατοστά δέρματος λιγότερα.

Είχε προηγηθεί εκείνη η τρομακτική σύγκρουση λίγο πριν τη στροφή Bergwerk που άφησε τον Αυστριακό οδηγό της Ferrari με φρικιαστικά εγκαύματα στο κεφάλι του, τοξικά αέρια στους πνεύμονες και, τελικά, σε κώμα.

Ήταν το ατύχημα που έβαλε τέλος στην καριέρα της F1 στο βόρειο τμήμα του Νίρμπουργκρινγκ, το περιβόητο Νορντσλάιφε.

Πέρασαν μόλις 42 ημέρες από την κόλασή του για να επιστρέψει στην πίστα. Σαράντα δύο. Ήταν ξανά στην εκκίνηση του Ιταλικού Grand Prix και τερμάτισε 4ος. Τι να λέμε τώρα…

Νίκι Λάουντα

Φτιαγμένος από «μέταλλο» πρωταθλητή, τόσο στην πίστα όσο, κυρίως, στη ζωή που μερικές φορές είναι πιο αδυσώπητη κι από το πιο σκληρό τρακάρισμα.

ΥΓ. Πριν από 75 χρόνια γεννήθηκε ο Tεράστιος Νίκι. Έστω κι αν ήταν μια σταλιά. In memoriam.

Photo: Bonhams / Dale Kistemaker


Niki Lauda Ferarri

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει