Renault Clio R.S.18. Αποχαιρετισμός με show

Post date:

Author:

Category:

Renault Clio R.S.18

 

Το ”συλλεκτικό” Clio RS 18 είναι εντυπωσιακό, γρήγορο και με αύρα από F1. Όμως, δεν είναι το Clio που θα θέλαμε

- Διαφήμιση-

Γιατί αυτό που πραγματικά θα θέλαμε θα ήταν η υλοποίηση του Clio R.S. 16 concept που είχε όλο το hardware από το προηγούμενο Megane R.S. μαζί με τον εμπρόσθιο άξονα με το το double axis, το μπλοκέ διαφορικό και το δυνατό, δοκιμασμένο δίλιτρο των 275 ίπππων. Που, ωστόσο, φαίνεται να ανήκει στην παλιά γενιά των Renault καθώς είναι Euro6 ενώ η νέα κινητήρια μονάδα που τροφοδοτεί τα νέα Megane και Alpine είναι φιλικότερη προς τις νόρμες καυσαερίων και με μικρότερη χωρητικότητα (1.8 lt).

 

Παρόλα αυτά, το R.S. 18 είναι ένα εντυπωσιακό, τελευταίο κύκνειο άσμα για το εξαιρετικό supermini του οποίου ο αντικαταστάτης θα εμφανιστεί, όπως δείχνουν τα πράγματα, τον Οκτώβριο στο Paris Motor Show.

 Αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα, με λογότυπα, το αεροδυναμικό blade στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, με εξάτμιση του Acrapovic (με τον οποίο η Renault συνεργάζεται για τα κορυφαία της μοντέλα) και με απόδοση 220 ίππων και 280 Nm ροπής, το Clio R.S.18 είναι σαφώς ένα ταχύτατο και ιδιαίτερα καλοστημένο hot hatch με την αύρα της Formula 1, αλλά χωρίς να έχει κατακτήσει τους αφοσιωμένους της φίρμας καθώς η μη διάθεσή του με χειροκίνητο κιβώτιο, το αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα και ο λιγότερο εστιασμένος χαρακτήρας, δεν προχώρησαν το ”παιχνίδι” πιο μπροστά για ένα απαιτητικό κοινό.

 

Το επίσημο δελτίο Τύπου της Renault αναφέρει πως το Clio R.S.18 ”είναι η απεικόνιση του στενού δεσμού μεταξύ των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ετιρείας και των αυτοκινήτων δρόμου”. Ναι, το δείχνει αυτό, αλλά θα περιμέναμε κάτι περισσότερο από το show.

 

 

 

Photo: Renault

 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει