Οδηγούμε το κορυφαίο Ford Kuga Plug-In Hybrid των 225 ίππων. Μακράν

Post date:

Author:

Category:

Ολιστικά premium, έξυπνα εξηλεκτρισμένο, χωροταξικά γενναιόδωρο. Το ότι το Ford Kuga Plug-In Hybrid με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων και τους 225 ίππους θα ήταν οδηγοκεντρικά ενδιαφέρον ήταν ήδη στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Μόνο που τώρα συνδυάζει τον υπαρκτό ρεαλισμό: βενζίνη και πρίζα. Συνδεόμαστε με Ford Pass και ευπειθώς αναφέρουμε

Ford Kuga Plug-in Hybrid

Η κορυφαία έκδοση του Kuga συνδυάζει καύσιμο και Plug-in σε μία θεωρητική αυτονομία +1,000 χιλιομέτρων. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 9,2”, η κατανάλωση κατεβαίνει στα 4,2 lt/100 km και, ταυτόχρονα, ο καλός οδηγός θα βρει στέγη σε ένα SUV που του υπενθυμίζει πως ο προορισμός σ’ αυτή τη ζωή δεν είναι να ‘ναι καρπερός και να γεμίζει πίσω καθίσματα με παιδιά. In Blue Oval we trust


Ξεάγχωτα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, online κράτηση μέσω της πρώτης εικονικής έκθεσης στην Ελλάδα και σταθερό επιτόκιο 0,99%. Μπες

Πόσοι καρπεροί petrolheads περπατούν ακόμη στη γη;

- Διαφήμιση-

Η απάντηση είναι μάλλον λίγοι. Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τη Ford να βάλει στο παιχνίδι ένα SUV που δεν πρόκειται να αφήσει αδιάφορους ακόμα και τη μειοψηφία. Γιατί αυτοί είνα οι «δύσκολοι» του taget group.

Οι «Φορντέοι» ανέβασαν επίπεδο

Και δε θα μπορούσε κι αλλιώς να γίνει.

Οι εικόνες απ΄το προηγούμενης γενιάς Kuga (με σηκωμένο εσωτερικό τροχό, παρακαλώ) που είχαμε δοκιμάσει, δε φεύγουν εύκολα απ΄το θυμικό μιας εταιρείας.

Τότε, ακριβώς τρία χρόνια πριν, αναρωτιόμασταν «Γιατί πρέπει να είναι τόσο καλό το Ford Kuga;». Η συνέχεια στο σήμερα, με ακόμα πιο στιβαρό πλαίσιο, άφθονο γκάζι και ένα εξελιγμένο σύστημα Plug-In που δε νοθεύει την καλή συνταγή αλλά την πάει ένα βήμα παρακάτω. Η εμπειρία δείχνει ότι «Πλαδαρότητα» και «Ford» δεν συνυπάρχουν στην ίδια πρόταση. Ανεξαρτήτως αμαξώματος


Ωστόσο, ας μη γελιόμαστε

Πέρα απ’ το πόση σημασία έχει η οδήγηση ενός SUV (σύμφωνοι, φιλοσοφικό το ερώτημα), το Kuga Plug-In Hybrid επενδύει και σε οικογενειακούς παράγοντες.

Ξέρετε, αυτούς τους νηφάλιους, πρακτικούς και στο πνεύμα μιας εξηλεκτρισμένης εποχής.

Βασίζεται σε μεγαλύτερη πλατφόρμα, κρύβει έξυπνα τη συγγένεια με το Focus, το μεταξόνιο των 2,71 μέτρων υπονοεί εξαιρετικούς χώρους και το σύνολο υποστηρίζει τον οικογενειακό προσανατολισμό.

Το πλήρες πακέτο διασυνδέσεων, ο έλεγχος του αυτοκινήτου μέσω της εφαρμογής FordPass και τα συστήματα υποβοήθησης είναι μέρος του ψηφιακού μενού. Θετικό; Ότι ακόμα και σε επίπεδο αλλαγής λωρίδας (Lane Change) οι επεμβάσεις του software γίνονται διακριτικά

Διαμορφώνοντας ή παραγγέλνοντας ηλεκτρονικά το Kuga Plug-In Hybrid, έχετε όφελος €300

Specs που μετράνε:10% πιο άκαμπτο και 80 κιλά ελαφρύτερο.

Στο πίσω κάθισμα; Παίζεις μπάλλα. Και μπροστά ο οδηγός διαχειρίζεται αεράτα και ξεάγχωτα τα εργολαβικά εγκλήματα στην επικράτεια. Grace and pace, που θα ‘λεγαν οι Αγγλούρες

Το νέο κιβώτιο CVT με το περιστροφικό χειριστήριο είναι στοιχείο που θέλαμε καιρό από τη Ford. Και ταιριάζει γάντι με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου

Φορτώνοντας αποσκευές, χιλιόμετρα και ρέστα: η Ford υπολογίζει πως με το Kuga Plug-In Hybrid εξοικονομείτε σε ετήσια βάση €1,244.88. Δείτε εδώ

Μιλώντας για χρήμα, και τα €47,913 που κοστίζει, το σταθερό επιτόκιο είναι στο 0,99% και η ευέλικτη αποπληρωμή μέχρι 60 μήνες. Αυτό που δεν αλλάζει είναι τα γαλαντόμα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης



Ο Atkinson έχει παρέα

Να ‘ μαστε λοιπόν σε ένα συνδυασμό ενός μεγάλου κυβισμού Duratec και του συστήματος Plug-In.

Βλέπετε, η Ford ανέκαθεν «το ‘χε» με το συνδυασμό 4-κύλινδρου και γενναιόδωρων κυβικών.

Με τόση μηχανολογικό παρελθόν, με ό,τι έχει θωπεύσει την οδηγική μας ψυχή με το μπλε οβάλ στη μάσκα, το πνεύμα του James Atkinson, εκείνου του Βρετανού που ανακάλυψε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπορεί να κοιμάται ήσυχο. Η «παρέα» του είναι το προηγμένο Plug-In σύστημα του Kuga.

Εν έτει 2021; Θεωρούμε πως αυτός είναι ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός. Γιατί αν θες την ελευθερία κίνησης που προσφέρει το καύσιμο στις «φλέβες» μιας Μηχανής Εσωτερικής Καύσης, αλλά, ταυτόχρονα, σου κλικάρει θετικά η ιδέα του να τακτοποιείς τις δουλειές της πόλης με 56 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας, αυτό είναι το SUV το σωστό

Μινιμαλισμός εντός


Η εικόνα αλλάζει. Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 56 km

FordPass. Ελέγχοντας το Kuga Plug-In Hybrid από το κινητό σου. Κλειδώνεις, ξεκλειδώνεις από απόσταση, ρυθμίζεις θερμοκρασία πριν πας ταξίδι, ξεπαγώνεις παρμπρίζ, τσεκάρεις πιέσεις ελαστικών Έτσι, ενδεικτικά

Από τη θέση του οδηγού. Σφιχτοδεμένη καμπίνα, εργονομία που δε σε αναγκάζει να ψάχνεις το το εγχειρίδιο για να βγάλεις άκρη, σπορτίφ λεπτομέρειες και απουσία τριγμών ακόμα και σε κακή ελληνική άσφαλτο

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει πότε και πώς αξιοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια. Υπάρχουν 4 προφίλ -EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge- για να αποφασίζει

Ζώντας μαζί του σε κερδίζει η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης. Δε θυμόμαστε άλλο Ford της κατηγορίας να ΄χει, αναρτησιακά, τόσο αίσθηση-μπαμπάκι. Cocooning εν κινήσει

Κάθεσαι σχετικά ψηλά. Ναι, ο πολύς κόσμος αυτό θέλει: να βλέπει. Κάθεσαι αμφιθεατρικά (ίσως με ένα κλικ πιο φαρδιές κολώνες) και έχεις ένα σφαιρικά διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο για να χρησιμοποιείς στο κάθε μέρα


Help! Περί συστημάτων υποβοήθησης

Για την αυτοπεποίθηση του οδηγού

  • Αυτορυθμιζόμενο Σύστημα Σταθερής Ταχύτητας με αυτόματη ακινητοποίηση/επανεκκίνηση ACC με Stop & Go
  • Σύστημα υποβοήθησης έναντι σύγκρουσης (Pre-Collision Assist) με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών
  • Το Σύστημα Υποβοήθησης Ελιγμού Αποφυγής (Evasive Steering Assist) έχει σχεδιαστεί να ανιχνεύει ενδεχόμενο εμπόδιο στην πορεία
  • Τεχνολογία Head-up Display που βοηθά τους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στραμμένη στο δρόμο
  • Το Active Park Assist 2 επιτρέπει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης με το πάτημα ενός μόνο διακόπτη

*Μπορείτε να διαμορφώσετε το Ford Kuga Plug-In Hybrid στον επίσημο ιστότοπο της Ford


Ford Puma ST

Info/Photo: ford.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει