SUV που συμπαθήσαμε: BMW X5 (E53)

Post date:

Author:

Category:

To πρώτο SUV των Βαυαρών ήταν το BMW X5 (E53). Έτος γέννησης 1999. Μάλλον δικαίως βαφτίστηκε ως SAV (Sports Activity Vehicle) και όχι ως κλασικό SUV για να δοθεί έμφαση στους καλούς ασφάλτινους τρόπους παρά τις σεβαστές διαστάσεις. Είχαν δίκιο

BMW X5 (E53)

Διάρκεια παραγωγής του BMW X5 (E53) από το 1999 έως το 2006. Προτιμότερο όλων το X5 4.8is με τον V8 (N62), τους 355 ίππους και τα 0-100 σε 6,1 δ/λ. Κάτι σαν υπερυψωμένο GTi. Υπέροχο και ως diesel


To 1ης γενιάς X5 παρουσιάστηκε λίγο μετά την απόκτηση από το BMW Group της Land Rover. Μάλιστα, το BMW X5 επωφελήθηκε από τεχνολογίες που είχαν αναπτύξει οι Βρετανοί στο Land (L322), όπως το σύστημα κατάβασης και των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης σε off-road περιβάλλον

Όμως το Χ5 βασικά ήταν για άσφαλτο, δεν ήταν για εκτός δρόμου.

Για την ακρίβεια, εξέφρασε την παρθενική συνάντηση ενός SUV πολυτελείας με τους καλούς οδηγικούς τρόπους.

Επίσης, για να είμαστε ακριβείς, το 1ης γενιάς Χ5 δεν ήταν το πρώτο premium ασφάλτινο SUV. Είχαν προηγηθεί άλλα, όπως το ML της Mercedes-Βenz δύο χρόνια νωρίτερα, το 1997. Επίσης, είχε ακολουθήσει το Lexus RX, το 1998.

Όμως το πρώτο ML ήταν μετριότητα, το Lexus ήταν «λίγο» και το πρώτο BMW Χ5 ήταν αυτό που άλλαξε την αντίληψη του πώς μπορεί να στρίψει ένα SUV σε άσφαλτο.

Το πρώτο BMW X5 απλώς διέγραψε μονοκοντυλιά τις ασφάλτινες επιφυλάξεις, προσέφερε κύλιση και περιορισμένες κλίσεις. Τα παραπάνω τα συνδύασε με μία αρχοντική καμπίνα που σε έκανε να αισθάνεσαι ότι, τελικά, ίσως και να μη χρειαζόσουν εκείνη τη Σειρά 5 με την οποία μοιραζόταν κινητήρες και ηλεκτρονικά

BMW X5 (E53)
  • Τι μας αρέσει: το δυναμικό της στοιχείο, ακόμα και σε στροφιλίκι. Εννοείται, τηρουμένων των αναλογιών λόγω υψηλού κέντρου βάρους. Η δε BMW ήταν τόσο σίγουρη για το προϊόν της, που στο λανσάρισμά του στην αμερικανική αγορά μάζεψε τους δημοσιογράφους στην πίστα Road Atlanta. Σοκ και δέος.
  • Όχι και τόσο: μέτριες ικανότητες εκεί όπου τελείωνε η άσφαλτος

Photo: bmw.gr


BMW X5 4.8is vs Porsche 911 Turbo 996

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει