Οι 12 πιο υπέροχοι λεβιέδες στην αυτοκίνηση

Post date:

Author:

Category:

Οι ωραίοι, εμβληματικοί λεβιέδες ήταν ανέκαθεν ένα επιπλέον στοιχείο σύνδεσης με την εμπειρία της οδήγησης. Διαλέξαμε μια ντουζίνα

2007 Ferrari 599 GTB Fiorano

Η Ferrari 599 ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που βγήκε με χειροκίνητο κιβώτιο απ’ τις πύλες του Μαρανέλο. Και ίσως ποτέ ένα τέλος εποχής δεν έδειχνε πιο ωραίο απ΄τη χαρακτηριστική μεταλλική «χτένα»


Όσο ακόμη υπάρχουν λεβιέδες στα αυτοκίνητα που οδηγούμε, πριν την ολική επέλαση των ηλεκτρικών που δεν χρειάζονται τέτοιους, πάντα θα υπάρχει η αφορμή για να θυμηθούμε μερικούς απ΄τους πιο ιδιαίτερους που γνώρισε η αυτοκίνηση

Toyota 2000GT (1967)

Τόσο απλός, τόσο κομψός, και μ΄αυτή τη θαλπωρή που νιώθεις στο χέρι αλλάζοντας ταχύτητες με έναν ξύλινο λεβιέ


Pagani Huayra (2016)

Αν σε μια άλλη ζωή τα ρολόγια tourbillon, αυτά δηλαδή που βλέπεις διάφανα τον μηχανισμό στο καντράν, ήθελαν να μετανσαρκωθούν σε επιλογέα, ίσως να ‘ταν κάπως έτσι


VW Golf GTi Mk1 (1975)

H μπίλια του γκολφ σε λεβιέ. Έξυπνο όνομα και πράμα


BMW M3 E92 (2008)

Μια εμπνευσμένη σχεδιαστική στιγμή για τους Βαυαρούς που φρόντισαν η μετάβαση απ’ το χειροκίνητο στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να γίνει με έναν απ’ τους πιο σέξι επιλογείς της δεκαετίας. Καμπύλες, διαφορετικό σχήμα απ’ ό,τι είχαμε δει μέχρι τότε και διακριτικά φωτιζόμενος


Lamborghini Miura (1966)

Αν ισχύει η γνωστή ιστορία ότι η διαφωνία του Φερούτσιο Λαμποργκίνι με τον Ένζο Φεράρι ξεκίνησε για το κιβώτιο της Ferrari που οδηγούσε ο πρώτος και ότι ήταν αυτή η αφορμή που έσπρωξε τον Φερούτσιο να φτιάξει το δικό του supercar, τότε είναι λογικό ο λεβιές της Miura να έχει τη δική του σημασία


Honda Civic Type-R (2001)

Τόσο σωστός, τόσο μηχανική, κλικαριστική αίσθηση, σε τόσο βολικό -αλλά και παρεξηγημένο από αυτοκίνητα τύπου Fiat Multipla- σημείο. Η μεταλλική μπίλια του Type-R παραμένει τελείως cult περίπτωση. Σημειωτέον, ζεματάει τα καλοκαίρια αν το ΄χεις αφήσει σε ντάλα ήλιο. Το χειμώνα το ψυχρό αλουμίνιο παλεύεται. Υπέροχος.

Δείτε τη συνέχεια της λίστας

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει