Ποιο Pikes Peak; Στην άγνωστη Πεντέλη, λέμε

Post date:

Author:

Category:

Το δικό μας touge είναι μερικά τσιγάρα δρόμος απ’ την πόλη. Ανέβα Πεντέλη. Έχει και ωραία θέα με την Αθήνα στο πιάτο. Όχι ότι ένας αναγνώστης του 4Drivers ανέβηκε για τη θέα

Πεντέλη MR2

Στιγμή που ηρεμεί το μυαλό και το μηχάνημα. Τικ-τακ έκανε το μικρό MR2 μετά από το Γολγοθά που το βρήκε. Κάποτε στην Πεντέλη


Αν έρχεσαι από Νέα Πεντέλη προς Ροδόπολη από τον περιφερειακό, στη διασταύρωση κάνε δεξιά και κρατήσου λίγο.

Στο πρώτο κομμάτι μπορεί να πετύχεις μοτοκροσάδες, φυσιολάτρες, ποδηλάτες ή ακόμα και μοντελιστές. Ναι, με τηλεκατευθυνόμενα off-oad, ο καθείς με την τρέλα του, αδερφέ.

- Διαφήμιση-

Οι πρώτες φουρκέτες σε τσιγκλάνε αλλά, είπαμε, κρατήσου.

Στην πρώτη διχάλα που θα συναντήσεις, άσε τους πιστούς να πάνε αριστερά προς τη Μονή του Αγίου Παντελεήμονα και εσύ κάνε δεξιά.

Η ανάβαση ξεκινά. Με προσοχή, ε;

Σήκωσε την πλάτη του καθίσματος, σφίξε τη ζώνη και μπες στο κλίμα.

Προσοχή: το αρχικό κομμάτι είναι στενό και έχει κάποιες λακούβες στο οδόστρωμα απ’ το νερό που περνά κάτω απ’ την άσφαλτο με τις βροχές.

Μετά, στη συνέχεια, στρώνει. Επίσης, σε αρκετά σημεία δεν έχεις μπαριέρα να ελπίζεις ότι θα σε κρατήσει αν γίνει η στραβή. Μην ελπίζεις

Οι πέτρες που μπορεί να συναντήσεις στην Πεντέλη είναι συχνές λόγω κατολισθήσεων.

Επικίνδυνα εμπόδια όπως χαντάκια, πηγάδια και τα σχετικά, σηματοδοτούνται με μαζεμένες πέτρες στη σειρά. Κάποιος φρόντισε για τους υπόλοιπους.

Επίσης, έχε το νου σου στις πέρδικες. Ναι, μη γελάς. Είναι απρόβλεπτες. Εγώ πλακώθηκα στα φρένα και αντί να φύγουν αριστερά-δεξιά απ’ το δρόμο, συνέχιζαν μπροστά ευθεία σα να προστάτευαν την ψιλοάγνωστη διαδρομή


Seat Leon Cupra δοκιμή

Πάμε στα ωραία, τώρα

Μπροστά σου έχεις μια ανάβαση 5,5 χιλιομέτρων για πάρτη σου. Γεμάτη με ανηφορικές φουρκέτες όλων των ειδών. 

Άλλες είναι τυφλές κι άλλες καθαρές.

Στην ανάποδη, στην κατηφόρα, είναι αλλιώς γιατί το μάτι σου «κλέβει» και το γκρεμό άθελά του. Ποιος, είπαμε, είχε πει πως η κατηφόρα είναι πιο δύσκολη απ’ την ανάβαση; Είναι Ιάπωνας, κοντός και drift king. Σου λέει κάτι;


Κεϊτσι Τσουκίγια

Το χιόνι που πέφτει συχνά τους χειμερινούς μήνες φροντίζει ώστε η άσφαλτος να ‘χει συντελεστή τριβής επιπέδου άγριου τσιμέντου.

Άρα, το να γλιστρήσεις δεν «παίζει». Έτσι, όμως, ανεβαίνει και η σχετική ταχύτητα. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Είναι σπάνιο να συναντήσεις εκεί άλλο αυτοκίνητο. Όμως επιβάλλεται να κάνεις αναγνωριστικό πέρασμα πρώτα. Η θέα στην Πεντέλη ελκύει ερωτευμένους. Ή αυτούς που δεν θέλουν να πληρώσουν ξενοδοχείο…

Μην κατεβάσεις παράθυρα

Ναι, μην κατεβάσεις για να ακούς το μοτέρ. Γιατί; Διότι ασχέτως τού τι καιρό κάνει στο λεκανοπέδιο, στην Πεντέλη πάνω έχει ψοφόκρυο.

Ε, θα τουρτουρίζεις όταν φτάσεις στο τέρμα της διαδρομής, κάτω απ’ τα ραντάρ. Την πάτησα εγώ, δε χρειάζεται κι άλλος.

Επίσης, ως γνωστόν, αν είσαι τουρμπίσιος, θα κάνεις πάρτι με τέτοιο καιρό και καθαρό οξυγόνο.

Κάνεις όσα πάνω-κάτω χρειάζεσαι για να χορτάσεις. Μετά αράζεις σ’ ένα απ’ τα πολλά σημεία και βλέπεις όλη την Αττική πιάτο. Από Πάρνηθα, Πειραιά, μέχρι από πίσω. Πόρτο Ράφτη, Ραφήνα και Νέα Μάκρη


Fiesta ST δοκιμή

Ξελυσσάς και δεν ενοχλείς κανέναν

Άσε το μοτέρ να κατεβάσει όλα τα μουλάρια του στην άσφαλτο. Απόλαυσε τη σχέση σου με το μηχάνημα.

Τέλος να σημειώσω πως αν πάς νύχτα, χάνεις μεν τη θέα αλλά το σκηνικό παίρνει άλλη διάσταση. Από Ιαπωνία μεριά.

Ναι, το δικό μας touge είναι μερικά τσιγάρα δρόμος απ΄την πόλη.

Υ.Γ. Για όποιον ενδιαφέρεται, οι συντεταγμένες της περιοχής είναι εδώ.



 Photo: Θ. Γοργογιάννης / 4Drivers 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει