Γιατί αυτή η BMW M5 (E39) πουλήθηκε έναντι €170,000; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Με €170,000 -ή με $200,000- παίρνεις απίστευτα καινούργια αυτοκίνητα κατασκευής 2021. Τότε γιατί μία «απλή» BMW M5 (E39) του 2003 έπιασε τέτοια τιμή;

*Σημείωση: Δεν είναι πρωταπριλιάτικη είδηση

BMW M5 used

Η συγκεκριμένη BMW M5 (E39) στο ωραίο αλλά μάλλον συνηθισμένο Carbon Black αλλά με μόλις 5,051 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Ή 3,157 μίλια. Συμβαίνει τώρα στα παθιασμένα μυαλά Αμερικανών συλλεκτών


Δεν είναι πράγματι εξωφρενικά πολλά κάποια €170,000 για μία παλιά BMW M5;

Πόσο μάλλον όταν, για παράδειγμα, καλά κομμάτια πωλούνται στην αμερικανική αγορά έναντι (με αντίστοιχη ισοτιμία) περί τα €42,500;

- Διαφήμιση-

Η απάντηση είναι «ναι και όχι».

Από την άποψη ενός αφοσιωμένου συλλέκτη που θέλει μία BMW M5 (E39) με ελάχιστα χιλιόμετρα και σε κατάσταση σα να βγήκε σήμερα από την αντιπροσωπεία, όχι δεν είναι.

Συνολικά εισήχθηκαν στις ΗΠΑ 9,992 BMW M5 (E39) – αρκετές για να καταστεί συλλεκτική κάποια απ΄ αυτές.

Σημειώστε, ωστόσο, ότι οι περισσότερες παρτίδες ήρθαν τον πρώτο χρόνο της ζωής του μοντέλου – που είναι συνήθως και ο πιο εμπορικός.

Η συγεκριμένη Μ5 είναι του 2003 και η BMW είχε ήδη προβεί σε μικρές, «εσωτερικές» βελτιώσεις και updates. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι λιγότερα και πιο περιζήτητα.


BMW M3 (E46)

Αλλά και πάλι, €170,000;

Η BMW M5 (E39) που βλέπετε φοράει ακόμη τα αρχικά της ελαστικά. Τρελό.

Μάλιστα ο ντίλερ που την πούλησε στον πρόθυμο συλλέκτη είπε ότι η τιμή των $200,000 δεν είναι το ταβάνι της υπόθεσης.

«Αν η M5 ήταν σε κάποιο σπάνιο χρώμα, η τιμή θα ήταν ακόμα υψηλότερη», δήλωσε. Και υπάρχει και το προηγούμενο μίας άλλης BMW M5 (E39) που το 2018 πουλήθηκε έναντι $176,000. Κοντολογίς, στο χρηματιστήριο των ιδιαίτερων αυτοκινήτων η τιμή είναι τόση όση είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο ενδιαφερόμενος. Νόμος της αγοράς


BMW M8 Competition

Photo: Enthusiast Auto Group

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει