Ιπτάμενος και όχι τόσο τζέντλεμαν με Hyundai i30 N

Post date:

Author:

Category:

Κάποια 350 χιλιόμετρα με το i30 N, παρέα και με ένα Fiesta ST, από Ιτέα και βλέπουμε. «Αρμέγοντας» τα Hyundai όπως του αρμόζει

Hyundai i30 N

Με το i30 N στην έξοδο του χωριού Πολύδροσο Φωκίδας. Θαυμάζοντας το ιστορικό Μirage F-1CG σε χρώμα Aegean Blue. Αφιερωμένο στον ανθυποσμηναγό Χρήστο Πάντο που έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο τον Ιούλιο του 1977 όταν σε εκπαιδευτική πτήση το πολεμικό αεροσκάφος της Μοίρας 342 συνετρίβη στην Άμφισσα


Mε ιδανικές συνθήκες, Σάββατο νωρίς-νωρίς, είπαμε να ξεκινήσουμε με τον Παναγιώτη για να πάρουμε τα βουνά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τον Παρνασσό

Αξίζει να αναφέρω ότι το 4Drivers ήταν η αιτία για να γνωρίσω έναν άνθρωπο που αποδείχθηκε ότι είναι ο «Έτερος εγώ». Ταξιδιάρα ψυχή, καθαρά βενζινοκίνητη σκέψη και καρδιά, στην ίδια επαρχιακή πόλη. Σεβασμός.

Χωρίς συνοδηγούς, ημέρα Σάββατο (ποτέ την Κυριακή) χωρίς τη βέρα στο δεξί (για να μη πληγώνεται το δέρμα στον επιλογέα και στο τιμόνι) και με λαμαρίνα καθαρή και κερωμένη, το Hyundai i30 N Performance συναντάει το αγαπημένο Ford Fiesta ST (ΜΚ7) του Παναγιώτη, στην προκυμαία του Ρίου

Hyundai i30 N vs Ford Fiesta ST

Δίπλα μια θάλασσα που αντικατοπτρίζει τα όνειρά σου. Θερμοκρασία ιδανική για να ψύχονται οι τουρμπίνες και να πατούν καλά τα λάστιχα.

Γυρίζοντας την πλάτη στη «ληστεία» της διέλευσης της γέφυρας, επιλέγουμε το γραφικό φέρυ (παλιά, βέβαια, ήταν αυτοί οι λήσταρχοι) που είναι πιο οικονομικό. Αν ο χρόνος δε σε πιέζει, το απολαμβάνεις.

Αφήνοντας την τραγική περιμετρική της Ναυπάκτου, θα ακολουθήσουμε την διαδρομή Ιτέα-Δελφούς-Αράχωβα-Επτάλοφος-Πολύδροσος. Τι κομμάτι το Ναύπακτος-Ιτέα, Θεέ μου. Σωστό πλάτος, αρκετές καμπές με ορατότητα, καλή άσφαλτο (έχουν στρώσει όποια παραφωνία υπήρχε) και ελάχιστη κίνηση


Focus RS Fiesta ST Megane RS Clio RS Evo

Οδηγώντας το i30 N στους δρόμους τους σωστούς

Τα 19άρια Conti του Hyundai i30 N, βγάζουν άψογα τη δύναμή τους στο δρόμο και αν δε φοράς «τσαρούχι», τα μούτρα θα διαγράφουν ιδανικά το τόξο που θες, με το μπλοκέ διαφορικό να κάνει τη δουλειά που πρέπει.

Θέλει τον τρόπο του βεβαίως-βεβαίως. Φυλάγεσαι λίγο πριν την είσοδο και αμέσως μετά με γκάζι θα βγεις στην ευθεία με τρόπο που σε κάνει να το χαϊδεύεις γιατί είναι πιστό στις εντολές σου. Ακόμα κι αν εντοπίσεις τάση να υποστρέψεις, με γκάζι πατάς σωστά. 

Κανένα παράπονο και από τα φρένα του Hyundai i30 N. Οι 345 χιλιοστών δίσκοι (σ.σ. 360 χιλ. στο facelift) διαχειρίζονται το σχετικά αυξημένο βάρος του με σωστή αίσθηση και προοδευτικότητα στο πεντάλ.  Το Ιτέα-Ναύπακτος είναι ξεκάθαρα η διαδρομή που μας ταιριάζει. Και εμού και του i30 N

Αφού ανέβουμε το συμπαθητικό κομμάτι για Δελφούς, Αράχωβα, ακολουθεί ένα ενδιαφέρον κατηφορικό μετά τα Καλύβια μέσα στα έλατα για να φτάσουμε στο γραφικό και όχι και τόσο γνωστό Πολύδροσο Φωκίδας για να απολαύσουμε τον καφέ μας.

Χωρίς καθόλου βουή και χιονοδρόμους – μιας και το χιονοδρομικό είναι κοντά. 


Hyundai i30 N

H ρύθμιση που με έχει κάνει να λατρέψω το Hyundai i30 N. Πρακτικά, έχεις «δύο αυτοκίνητα» χωρίς να κινδυνεύουν να πέσουν τα σφραγίσματά σου στο κάθε μέρα

On the road. Θαυμάζοντας (στα κλεφτά) τον Κορινθιακό και τα Τριζόνια


Το «κομμάτι» που ακολουθεί έως το χιονοδρομικό είναι ανηφορικό.

Πολύ σφιχτό, ερημικό. Πάντα προσέχουμε το αντίθετο ρεύμα. Εδώ είναι που το Ford Fiesta ST βγάζει τα νύχια του στο «παχουλό» Hyundai i30 N.

Κάπου εκεί, ανάμεσα στα έλατα, προκλητικά τού σηκώνει τον εσωτερικό πίσω τροχό κάθε τρεις και λίγο.


Subaru Impreza STi vs Audi S3

Δώστου πάλι κατηφόρα να βγούμε Αμφίκλεια και μετά Γραβιά

Γραβιά-Ιτέα. Άλλο τρελό κομμάτι.

Θα μπορούσα να μπω τιμωρία και να το κάνω καθε μέρα. Γραβιά-Άμφισσα-Ιτέα-Ναύπακτος ακόμα καλύτερα. Έλατα, ελιές και στο τέλος θάλασσα. Με Hyundai i30 N, ιδανικά! Παρασάγγας το πιο ολοκληρωμένο από όλα τα εστιασμένα που είχα ποτέ στην ιδιοκτησία μου

Hyundai i30 N

Μεσημεράκι έχουμε επιστρέψει σπίτια μας. «Ρε Παναγιώτη, είδες πόσα χιλιόμετρα κάναμε; Λες και οδηγήσαμε 50-60 χιλιόμετρα μακριά μού φάνηκε», του λέω.

«Κάποια 350 αισίως», απανττά ο Παναγιώτης που, για την ιστορία, κατανάλωσε 20% λιγότερο καύσιμο.

Αυτές οι εκδρομές, με ηχητικά εφέ από τα σκασίματα της εξάτμισης του Hyundai I30 N είναι θεραπευτικές. Ιδίως όταν γίνεται με καλή, υπεύθυνη και μη ανταγωνιστική παρέα

Η άνοιξη έρχεται με ταχύτητα και υπέροχα χρώματα εκεί έξω. Just Drive.

YΓ. Ναι, κάποιοι (ονόματα μη λέμε και επαναλαμβάνομαι) κολλησαν κι ένα Never στην τελευταία πρόταση. Xαλάλι τους.

Photo: Αρχείο Β. Μαραγκού / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει