Άνετο, ευέλικτο και υβριδικό. Το DS 3 Hybrid προσφέρει μειωμένη κατά 20% κατανάλωση σε σχέση με το βενζινοκίνητο με τον Pure Tech 130 με το 8άρι αυτόματο, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, έχει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. και φοράει καδένα. Από €32.800 για την έκδοση Bastille και €33.800 για την έκδοση Performance Line
Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και το πορτμπαγκάζ με τις τιμές αποθηκευτικών χώρων να παραμένουν ίδιες ακριβώς με τη βενζινοκίνητη έκδοση
Το σύστημα κίνησης του DS 3 Hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 136 ίππων / 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίππων) και 55 Nm.
Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.
Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί σημαντικότατη εξέλιξη του πολυβραβευμένου κινητήρα PureTech, με ειδική προσαρμογή για το σύστημα HYBRID.
Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 κ.εκ., αποδίδει 136 ίππους, με 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.
Λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.
Η DS ισχυρίζεται ότι σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στο συνδυαστικό κύκλο WLTP, το DS 3 Hybrid έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Ως εκ τούτου δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας.
Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6.
Με 21 kW (28 ίππους) και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Κατά την επιβράδυνση ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει στην άνεση και την αποδοτικότητα του DS 3 Hybrid.
Περιορίζοντας τα διαλείμματα στη ροπή, δίνει την αίσθηση μιας εξαιρετικά ομαλής οδήγησης. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και ο υπολογιστής είναι ενσωματωμένα σε αυτό για εξοικονόμηση χώρου και μάζας.
Info / Photo: dsautomobiles.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.