Το εργοστάσιο της Alpine, στη Διέππη, εκεί όπου κατασκευάζεται η υπέροχη Α110, προς το παρόν τουλάχιστον, συνεχίζει να δουλεύει κανονικά. Και, κυρίως, να κατασκευάζει το αυτοκίνητο που, για εμάς τουλάχιστον, ήταν το 2017 που παρουσιάστηκε το σπορ αυτοκινητο της χρονιάς
Ταυτόχρονα, αυτές τις μέρες ανακοινώθηκε η διεύρυνση της χρωματικής παλέτας της Alpine A110 με εξατομίκευση 29 συνολικά χρωμάτων. Όπως το εντυπωσιακό ”Verde Jardin” που βλέπετε
Για την ακρίβεια, τα 29 αυτά νέα χρώματα (μεταξύ των οποίων και το Blue Alpine Heritage” στο οποίο είχε λανσαριστεί η A110) πσρσπέμπουν σε αποχρώσεις που υπήρχαν σε παλαιότερα εμβληματικά αυτοκίνητα της Alpine
Επίσης αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε χρώμα έχει προγραμματιστεί να βγει σε μόλις 110 «κομμάτια».
Τόσο ως σύνδεση με τον κωδικό Α110 της νέας Alpine όσο και ως διατήρηση του αρχικού κόνσεπτ ως αυτοκίνητο περορισμένης παραγωγής.
Δηλαδή δεν «κόπηκε» η Alpine;
Η πιο πρόσφατη ενημέρωση ήταν ότι ναι μεν η παραγωγή της έχει ενταχθεί στο μακροπρόθεσμο σχέδιο της Renault να εξοικονομήσει μερικά δισεκατομμύρια αλλά προς το παρόν συνεχίζει κανονικά.
Ως γνωστόν, ως μέρος της αναδιάρθρωσης των Nissan-Renault-Mitsubishi οι φήμες τόσο για το κλείσιμο της Διέππης όσο και το άδοξο τέλος της Alpine A110 έδωσαν και πήραν μέσα στο 2020.
Ούτως ή άλλως τα διθέσια σπορ αυτοκίνητα δέχονται πολλή πίεση σε εμπορικό επίπεδο. Προσθέστε και την επιπλέον ύφεση που δέχθηκε η αγορά αυτοκινήτου με τον κορωνοϊό και έχετε τη γενική εικόνα
Μαθήματα εκλεπτυσμένων γαλλικών στη Διέππη. Από το χθες στο σήμερα
Ωστόσο, τα καλά νέα είναι πως το εργοστάσιο της Alpine συνεχίζει, η Α110 επεκτείνει τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει στους πελάτες της και ο κύκλος ζωής της θα ολοκληρωθεί.
Αυτό σημαίνει πως μέχρι το 2024, τόσο το εργοστάσιο όσο και αυτό το αλουμινένιο μπιζού της σύγχρονης αυτοκίνησης, θα συνεχίσουν κανονικά.
Τι θα γίνει μετά;
Αυτό δεν είναι ακόμη απόλυτα ξεκάθαρο. Οι περισσότεροι λένε πως δεν θα υπάρξει διάδοχος της Α110. Ή και ότι η Διέππη θα παίξει άλλο ρόλο στην εργοστασιακή τράπουλα της εταιρείας.
Αν ισχύσει το πρώτο, το βέβαιο είναι πως αυτό εδώ το διθέσιο, αγνό αυτοκίνητο μέλλει να γίνει δυσεύρετο και, εν δυνάμει, μελλοντικό κλασικό.
Προς το παρόν λοιπόν ας μείνουμε σε ό,τι υπάρχει σήμερα. Στο πάθος, την προσοχή στη λεπτομέρεια και τη διαδικασία γέννησης μιας Alpine. Η επίσκεψη στο εργοστάσιο στη Διέππη γίνεται ψηφιακά, στο βίντεο που ακολουθεί
Photo: alpinecars.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.