Γυναίκα-μάστορας. Υπάρχει ή είναι άλιεν;

Post date:

Author:

Category:

Υπάρχει στα αλήθεια η γυναίκα-μάστορας; Αυτή που σπάει το ανδρικό κάστρο της μουτζούρας είναι υπαρκτό πρόσωπο; Ή είναι κομπάρσος σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Αυτή είναι η πραγματική ιστορία. Να σας συστήσω τη Δήμητρα και την Κατερίνα

Η γυναίκα μάστορας. Υπάρχει ή είναι άλιεν

Κορίτσι πάνω από το καπό του αυτοκινήτου σου. Θα το εμπιστευόσουν;


Η Δήμητρα και η Κατερίνα τελείωσαν μαζί τη σχολή Τεχνικού Οχημάτων του ΟΑΕΔ. Πήραν πτυχίο μηχανικού αυτοκινήτων. Κανονικό. Διδάχτηκαν από δασκάλους, όχι από fora

Από μικρές άρεσαν και στις δύο τα αυτοκίνητα. Έτσι, αποφάσισαν να ασκήσουν το επάγγελμα. Η μία κατέληξε σε επίσημη αντιπροσωπεία. Η άλλη σε γενικό συνεργείο.

«Στην αρχή με έβαζαν μόνο να τακάρω τα αυτοκίνητα και να βάζω ζελατίνες σε καθίσματα και τιμόνι. Δε με εμπιστεύονταν. Ο μισθός ήταν πολύ χαμηλός. Σκέφτηκα πολλές φορές να τα παρατήσω βλέποντας τις φίλες μου που ασχολούνταν με νύχια, να ποστάρουν φωτό από εξόδους, διασκεδάσεις και πληρωμένες βόλτες. Εγώ γύριζα σπίτι κουρασμένη και με πόνους στο σώμα. Δε σκέφτηκα, όμως, στιγμή να τα παρατήσω», μου λέει η Δήμητρα.

Η Κατερίνα, που πήγε σε γενικό συνεργείο, τα βρήκε πιο σκούρα.

«Λόγω μεγαλύτερου φόρτου εργασίας και κορεσμού σε προσωπικό, θέλησαν να με ρίξουν κατευθείαν στα δύσκολα για να τους αδειάσω οικειοθελώς το χώρο», μου εξομολογείται περιγράφοντας τις μέρες του επαγγελματικού της σοκ.

«Την πρώτη κιόλας μέρα έλυσα κάρτερ από Opel Astra G και καθάρισα σιτάκι λαδιού. Άσε, τα χέρια μου έτρεμαν από φόβο», προσθέτει χαμογελώντας πλέον.


Γυναίκες VW

Κορίτσια στο showrooom. Μερικές φορές και στο γράσο

Ως γνωστόν, ο ρόλος της γυναίκας στην αυτοκινητική σκηνή ήταν πάντοτε καίριος.

Ίσως και τεράστια σημαντικός. Από εργαλειοποίηση Δούρειου Ίππου για καλύτερες πωλήσεις με δόλωμα την ομορφιά έως πραγματικό skills τύπου Μισέλ Μουτόν σε Ειδικές Διαδρομές. 

Αυτά για όσα φαίνονται. Γιατί υπάρχει και τεράστιο managerial background στο «χώρο» με γυναίκες πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.



Ο σωματότυπος

Να πω εδώ ότι και τα δυο κορίτσια που γνωρίζω έχουν σωματότυπο που υποστηρίζει τη δουλειά.

Είναι physical εργασία, μη γελιόμαστε. Δεν είναι όμως επουδενί χονδρές η κλώνοι σφαιροβόλων της πρώην ΕΣΣΔ. Είναι τα κορίτσια της διπλανής πόρτας, τα οποία, όπως και οι άνδρες συνάδελφοί τους, επισκέπτονται φυσικοθεραπευτή όταν το σώμα ταλαιπωρείται

Ναι, έχουν πιο άγρια χέρια και λερωμένα νύχια. Όχι σαν τον Blanka από το Street Fighter II.

Άλλωστε η τεχνολογία έχει φροντίσει ώστε τα συνεργεία να προμηθεύονται αποτελεσματικά είδη καθαριότητας ώστε οι εργαζόμενοι να μην μοιάζουν με νεάντερταλ. Εκτός και αν οι ίδιοι το θέλουν. 

Πώς εξελίχθηκαν από τότε που τις γνώρισα

Τα δυο κορίτσια έχουν ήδη μια πενταετία στο «χώρο» του αυτοκινήτου από τη μέρα που γνωριστήκαμε.

Η κοπέλα της αντιπροσωπείας, πλέον, κάνει μικρά και μεγάλα σέρβις, λύνει κυλινδροκεφαλές, αλλάζει ιμάντες και πραγματοποιεί όλες τις ηλεκτροδιαγνώσεις σαν πραγματικός τεχνικός.

Πάντα υπό την επίβλεψη του υπευθύνου, ο οποίος υπογράφει στην εντολή εργασίας.

Η κοπέλα του γενικού συνεργείου, που λέγαμε, έχει εκπαιδευτεί στο να μπορεί να ξεχωρίζει ήχους από φθαρμένα ρουλεμάν και καδένες από χτυπήματα μπιέλας ή πειράκια. Βλέπει πιο πολύ καθημερινές περιπτώσεις που προκύπτουν στο μαγαζί.



Τι οδηγούν τα κορίτσια

Λοιπόν, η μία οδηγεί Ford Fiesta ST Mk7 και η άλλη VW Scirocco.

Και οι δύο ενθουσιάζονται όταν μαθαίνουν κάτι καινούργιο. Και οι δυο μπορούν να αναλάβουν το αυτοκίνητό σου και υπεύθυνα να το συντηρήσουν χωρίς να πετσικάρουν βίδες, να γδάρουν πλαστικά ή να το λερώσουν

Αν, μάλιστα, καμιά φορά τύχει να μπει στο συνεργείο κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο, θέλουν να το οδηγήσουν. Μπορεί και να το κάνουν.

Και οι δύο κουράζονται και πονάνε. Και οι δύο έχουν χτυπήσει ή ματώσει χέρι. Και οι δύο αγαπούν αυτό που κάνουν πηγαίνοντας κόντρα στην εποχή που θέλει το εύκολο χρήμα της female influencer με το ψεύτικο χαμόγελο και την ημίγυμνη selfie με τα χιλιάδες like

Αν τις δείτε, εμπιστευτείτε το αυτοκίνητό σας στα χέρια τους. Το αξίζουν.

Photo: CNN


Δοκιμή VW Scirocco GTS

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει