Ανανεωμένο Audi S3 με 333 PS. Μέχρι Ιούνιο Ελλάδα. Η τιμή

Post date:

Author:

Category:

 Το Audi S3 έρχεται φουριόζο, με αναβαθμισμένα specs, διαθέσιμο σε έκδοση Sportback και Sedan, με Torque Spliter, ενισχυμένη ανάρτηση και άλλα ενδιαφέροντα μηχανολογικά σε φρένα, σύστημα διεύθυνσης και επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης. Από €63.980

Ανανεωμένο Audi S3 Έρχεται Ελλάδα 4Drivers

Η εταιρεία υποστηρίζει πως δεν είναι μία απλή αναβάθμιση. Εμείς λέμε επιπλέον πως το ανανεωμένο Audi S3 έρχεται για να «κλείσει» απόσταση από το RS3 αλλά και να δείξει πως δε βασίζεται σε ένα επιφανειακό face lift για να συνεχίσει την πορεία του στην κατηγορία των premium hot hatch


Σημαντική «παρένθεση» πριν το Δελτίο Τύπου που ακολουθεί: στο 4Drivers δε βαφτίζουμε κάποια έτοιμη εταιρική ύλη (από τις πολλές που λαμβάνουμε από τις εισαγωγικές εταιρείες) ως δικό μας κείμενο. Ό,τι είναι γραμμένο από εμάς φαίνεται. Κι ό,τι δεν είναι, επίσης είναι εμφανές.

Eπιπλέον, γίνεται επιλογή από το κυρίως περιεχόμενο που λαμβάνουμε από τις εταιρείες ώστε να περιλαμβάνει στοιχεία που θεωρούμε ουσιώδη για το κοινό του 4D.

Όχι, τίποτα άλλο, αλλά για να ξέρετε και εσείς τι διαβάζετε δεξιά κι αριστερά.

Αυτά. Πάμε τώρα στο S3 που έρχεται Ελλάδα, και μάλιστα σε καλή τιμή.

Aυξημένη απόδοση: ο 2.0 TFSI των 333 PS

Με 333 PS και 420 Nm ροπής, το S3 είναι πιο ισχυρό από ποτέ.

Στο πλαίσιο της προϊοντικής ανανέωσης, ο 2.0 TFSI επιδεικνύει μία αύξηση ισχύος κατά 23 PS και μεγαλύτερη ροπή κατά 20 Nm. Το αποτέλεσμα είναι ακόμη καλύτερες επιδόσεις.

Το S3 επιταχύνει από 0 έως τα 100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, από τις 2.100 έως τις 5.500 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h

Ανανεωμένο Audi S3 Έρχεται Ελλάδα 4Drivers

Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων έχουν μία πιο σπορ ρύθμιση: με σταθερή ταχύτητα και κατά τη διάρκεια χαμηλής έως μεσαίας επιτάχυνσης στην περιοχή μερικού φορτίου, ο «προ-φορτισμένος» υπερσυμπιεστής του turbo διατηρεί σταθερές σ.α.λ.

Σε συνδυασμό με τη βαλβίδα γκαζιού, η οποία ανοίγει κατά τη λειτουργία overrun, αυτή η ρύθμιση βελτιώνει τις επιδόσεις.

Το S tronic των 7 σχέσεων επιτρέπει μια πιο άμεση εμπλοκή, χάρη στην αυξημένη πίεση της σύμπλεξης.

Επιπλέον, όταν το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στη θέση D, ο χρόνος αλλαγής των σχέσεων υπό πλήρες φορτίο έχει μειωθεί στο μισό και οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται υπό μερικό φορτίο, κάτι που διασφαλίζει καλύτερη απόκριση.

Audi S3 1999 back

Ακόμη πιο δυναμική οδήγηση: σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro με κατανεμητή ροπής 

Μετά το RS 3, ο κατανεμητής ροπής (torque splitter) είναι τώρα διαθέσιμος και στο S3, αυξάνοντας τόσο την πρόσφυση όσο και το κράτημα. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών.

Το torque splitter χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε πίσω ημιαξόνιο για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ του πίσω εξωτερικού και του πίσω εσωτερικού τροχού κατά τη διάρκεια μιας στροφής – ανάλογα με τις συνθήκες και την επιλεγμένη λειτουργία Audi drive select.  

Ανανεωμένο Audi S3 Έρχεται Ελλάδα 4Drivers

Περισσότερη απόλαυση: Audi drive select mode dynamic plus

Το Audi drive select προσφέρει έξι ξεχωριστές λειτουργίες για ένα ευρύ φάσμα οδηγικών εμπειριών – από έμφαση στην άνεση έως την εξαιρετικά δυναμική οδήγηση.

Εκτός από τα γνωστά προφίλ (auto, comfort, dynamic, individual και efficiency), το νέο S3 περιλαμβάνει τη νέα λειτουργία dynamic plus, η οποία – όπως υποδηλώνει το όνομά της – εξασφαλίζει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα δυναμικής οδήγησης.

O κατανεμητής ροπής στέλνει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα και στον πίσω τροχό που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά κατά τη διάρκεια μιας στροφής, με αποτέλεσμα μία μικρή τάση υπερστροφής

Ανανεωμένο Audi S3 Έρχεται Ελλάδα 4Drivers

Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) είναι αυτόματα ενεργό στη λειτουργία sport.

Οι διακριτικές επεμβάσεις του ESC εξασφαλίζουν μια αυξημένη και ακόμη πιο απολαυστική εμπειρία οδήγησης σε επιφάνειες με διαφορετικούς συντελεστές τριβής. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων έχουν επίσης ρυθμιστεί ειδικά για τη λειτουργία dynamic plus.

Σε σύγκριση με τη λειτουργία dynamic, το ρελαντί του 2.0 TFSI έχει αυξηθεί κατά 200 σ.α.λ. στις 1.300 σ.α.λ. για να βελτιωθούν περαιτέρω οι επιδόσεις. Η απόκριση του γκαζιού είναι ακόμη πιο άμεση. Εκτός από τις πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων, το κιβώτιο συμβάλλει επίσης στην αύξηση της δυναμικής οδήγησης με πιο αργές αλλαγές προς τα πάνω και πιο γρήγορες αλλαγές προς τα κάτω



Μεγαλύτερη ακρίβεια: βελτιώσεις στην ανάρτηση

Τα ψαλίδια με τα πιο άκαμπτα έδρανα και τα νέα έδρανα άξονα που επιτρέπουν μεγαλύτερο αρνητικό κάμπερ των τροχών εξασφαλίζουν βελτιωμένη απόκριση του τιμονιού και αυξημένο πλευρικό έλεγχο, κάτι που συνεπάγεται μεγαλύτερη πρόσφυση και πιο δυναμικό κράτημα στις στροφές.

Το βελτιωμένο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης βοηθά το S3 να στρίβει με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια. Ειδικά στη μεσαία επιλογή, το σύστημα διεύθυνσης, έχει μεγαλύτερη ακρίβεια γύρω από την ευθεία του, γεγονός που βελτιώνει και άλλο τον έλεγχο.

Με τη sport ανάρτηση S το πλαίσιο είναι χαμηλωμένο κατά 15 mm. Το ίδιο ισχύει και για την προαιρετική sport ανάρτηση S προσαρμοζόμενης απόσβεσης, η οποία έχει ρυθμιστεί ειδικά για το torque splitter και τις αντίστοιχες λειτουργίες Audi drive select. Επίσης, έχει υιοθετηθεί μια νέα γενιά του ηλεκτρονικού συστήματος ESC.

H λειτουργία ελέγχου κατανομής της ροπής (wheel-selective torque control), η οποία φρενάρει ελαφρώς και επιλεκτικά τους τροχούς στο εσωτερικό της στροφής, έχει επίσης εξελιχθεί περαιτέρω, όπως και η προοδευτικότητα της πρόσφυσης και της επιβράδυνσης. Συνολικά, η ειδική για το S3 ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου της ανάρτησης έχει ως αποτέλεσμα μία πιο δυναμική και απολαυστική οδηγική συμπεριφορά. 

Περισσότερη πρόσφυση: δύο νέα ελαστικά για ζάντες 19 ιντσών

Το Audi S3 εξοπλίζεται στάνταρ με ζάντες 18 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 225/40.

Προαιρετικά διατίθενται δύο ελαστικά performance διαστάσεων 235/35 για ζάντες 19 ιντσών, συμπεριλαμβανομένων ελαστικών performance με περαιτέρω βελτιστοποιημένη συμπεριφορά στο στεγνό οδόστρωμα και κατά το φρενάρισμα.

Εντελώς νέα στη γκάμα είναι τα σπορ ελαστικά της Falken.

Προσφέρουν αξιοσημείωτα υψηλή πρόσφυση σε συνδυασμό με ακρίβεια και σταθερότητα στην πίστα, ειδικά σε στεγνό οδόστρωμα. Επιπλέον, τα ελαστικά Falken Label D προσφέρουν εξαιρετικά ακριβή χειρισμό σε όλο το εύρος ταχυτήτων. 

Ανανεωμένο Audi S3 Έρχεται Ελλάδα 4Drivers

Πιο δυνατό φρενάρισμα: μεγαλύτερα δισκόφρενα

Η βελτιωμένη δυναμική οδήγηση συνεπάγεται αυξημένες απαιτήσεις για τα φρένα. Για το λόγο αυτό, το νέο S3 διαθέτει μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους φρένων εμπρός, οι οποίοι είναι διάτρητοι.

Έχουν διάμετρο 357 mm και πλάτος 34 mm, καθώς έχουν κατά 4 mm αυξημένο πάχος σε σχέση με πριν.

Οι εμπρός δαγκάνες δύο εμβόλων είναι επίσης καινούργιες. Βελτιώνουν περαιτέρω την απόδοση της πέδησης, μαζί με τα μεγαλύτερα τακάκια και τη μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής των δίσκων, οι οποίοι έχουν σημαντικά υψηλότερη θερμική χωρητικότητα και συνεπώς και μεγαλύτερη ικανότητα πέδησης.


Tim Schrick Audi RS 3

Ισχυρότερη εκφραστικότητα: προοδευτική σχεδίαση 

Το νέο Audi S3 έχει αποκτήσει μια ακόμη πιο δυναμική και πιο ελκυστική εμφάνιση. Η εξαγωνική, χωρίς πλαίσιο, μάσκα Singleframe είναι αισθητά πιο επίπεδη και φαρδιά.

Ένα εντυπωσιακό εμπρός σπόιλερ, με δύο κάθετα στοιχεία εμπνευσμένα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάνουν το S3 να δείχνει ακόμη πιο εντυπωσιακό. 

Ο νέος προφυλακτήρας κάνει επίσης και το πίσω μέρος να δείχνει πιο δυναμικό από ποτέ. Η σχεδίαση της μάσκας Singleframe με τα διακριτικά L-wings αντικατοπτρίζεται στην γυαλιστερή μαύρη πίσω «ποδιά» πάνω από τον διαχύτη.

Η δυναμική εμφάνιση ολοκληρώνεται από τις διπλές απολήξεις, ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων S. Το προαιρετικό σύστημα εξάτμισης Performance, το οποίο αποδίδει έναν πιο αγωνιστικό ήχο, διαθέτει απολήξεις τιτανίου

Η προοδευτική σχεδίαση του αμαξώματος τονίζεται περαιτέρω από νέα μεταλλικά χρώματα, όπως το District Green, το Ascari Blue και το Progressive Red.

Για πρώτη φορά, το Daytona Gray διατίθεται επίσης σε ματ φινίρισμα.

Aυτό είναι το επίσημο βίντεο του ανανεωμένου Audi S3.

Info / Photo: audi.gr


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει