Το rendering της νέας BMW M2 όπως κυκλοφορεί στο διεθνές δίκτυο. Η παραγωγή της προβλέπεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2022 με έδρα τα εργοστάσια στη Λειψία και στο Μεξικό
Σύμφωνα με το BMW Blog, η νέα Μ2, αντίθετα με την τετρακίνητη παραλλαγή της , τη M240i xDrive, θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη. Ίσως και το τελευταίο δείγμα της κλασικής σχολής του M Division πριν την εισβολή της ηλεκτροκίνησης
Μετά την επιτυχία της τρέχουσας BMW M2, ανεξαρτήτως εκδόσεων, σειρά έχει η διάδοχη κατάσταση. Η οποία, απ’ ό,τι λέγεται, θα εμφανιστεί πιο σύντομα από το αρχικά προβλεπόμενο
Παρά το παραπλανητικό καμουφλάζ της νέας M2, είναι διακριτά τα στοιχεία που φανερώνουν πως πρόκειται για την επόμενη γενιά.
Τόσο οι φαρδείς θόλοι, οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, το μυώδες καπό όσο και οι χαρακτηριστικοί καθρέπτες του M Division, φωτογραφίζουν πως το «μουλάρι» στα χιόνια είναι όντως η νέα M2.
Να θυμίσουμε πως, όπως είχαμε σημειώσει, η νέα Σειρά 2 Coupe δε θα έχει κοινή πλατφόρμα με τη M2 Gran Coupé. Θα έχουμε δύο Μ2 – ως δύο εντελώς διαφορετικά μοντέλα. Δύο μοντέλα που ουσιαστικά δεν θα έχουν κανένα κοινό σημείο οδηγικά
Αυτές είναι οι πρώτες φωτό της καμουφλαρισμένης νέας γενιάς Σειράς 2 στην οποία βασίζεται η νέα BMW M2. Αγαπημένο αυτοκίνητο σε χιονισμένο τοπίο. Και ήδη απ΄το περίγραμμα είναι εμφανείς οι λεπτομέρειες οι σωστές
Τετραπλές απολήξεις, τονισμένοι θόλοι, καθρέπτες ”Μ”, χαρακτηριστικό Gurney flap. Η σημειολογία του M Division στο «μουλάρι» που μας αρέσει
Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής
Η Μ2 Gran Coupé, πατώντας στο ίδιο πλαίσιο με των απλών εκδόσεων, θα τοποθετηθεί απέναντι στο Audi RS3, ως μια grand turismo επιλογή, φορώντας το xDrive και με ιπποδύναμη στην περιοχή των 400 ίππων.
Απ’ την άλλη, η νέα M2 βασίζεται σε πλαίσιο το οποίο μπορεί να υποστηρίξει μόνο πισωκίνητη μετάδοση.
Έχει ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο πως πιθανόν να φέρει μια πιο κοντή εκδοχή του σασί που προέρχεται από τη συνεργασία μεταξύ BMW και Toyota (Ζ4 και Supra, αντίστοιχα). Όσον αφορά τον κινητήρα, το βρετανικό evo θεωρεί πως το πιο πιθανό είναι ότι κάτω από το καπό θα υπάρχει ο 6-κύλινδρος twin-turbo κινητήρας των Μ3/Μ4 (S58)
Ακόμα και σ’ αυτήν την περίπτωση θα χρειαστεί να υποστεί περαιτέρω εξέλιξη σε επιμέρους σημεία ώστε να είναι συμβατός με τις ντιρεκτίβες που θα ισχύσουν από το 2024 – δηλαδή κατά τα πρώτα χρόνια ζωής της νέας M2.
Επίσης θεωρείται πιο πιθανή η υιοθέτηση αυτόματου 8-τάχυτου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής (με προμηθεύτρια εταιρεία τη γερμανική ZF). Το αντίστοιχο διπλού συμπλέκτη θα ανήκει στο παρελθόν.
Ωστόσο, το πιο λογικό είναι, δεδομένου του χαρακτήρα της M2, να είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο 6-άρι.
Photo: Google
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.