Δοκιμή BMW M2: Η τελευταία των Mοϊκανών

Post date:

Author:

Category:

Από κάτω κρύβεται μια M4, η νέα M2 όμως αποτελεί ένα διαφορετικό «τέρας», το οποίο δυστυχώς μάλλον είναι το τελευταίο του είδους του

Δοκιμή BMW M2 G87 Photo 2

Η τελευταίας γενιάς M2 με τον κωδικό G87 αντικατέστησε την F87. Διχαστική αισθητικά, αποτελεσματική στην πράξη


Την αυλαία άνοιξε η 2002 Turbo το 1974, μόλις ένα χρόνο από τη δημιουργία του τμήματος BMW Motorsport, ως το πρώτο μικρό, πρακτικό μοντέλο με πιο σπορ φιλοσοφία και υπερσυμπιεστή

Χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να συνεχίσει η ιστορία, αφού μέχρι τα τέλη του 1990 στο επίκεντρο ήταν προφανώς η εμβληματική M3. Το 1997 παρουσιάστηκε η Z3 M, ενώ ακολούθησε η επική 1M Coupé το 2011.

Ο αντικαταστάτης της τελευταίας, η πρώτη M2, πήρε σάρκα και οστά το 2016 με τη κωδική ονομασία F87, καταφέρνοντας ως το μικρότερο και πιο «προσιτό» M μοντέλο να κερδίσει το παγκόσμιο κοινό, συγκεντρώνοντας 60.000 πωλήσεις (συμπεριλαμβανομένης της M2 Competition).

Η M2 μόνο και μόνο ως ιδέα «ήταν κερδισμένη». Πιο ελαφριά και πιο κοντή από την Μ4, χωρίς υπερβολές στη δύναμη, ήταν το ιδανικό «μηχάνημα οδήγησης». Η νέα γενιά όμως έκανε μια στροφή 180ο και στα χαρτιά τουλάχιστον είναι απλώς μια πιο μικρή M4

Η βάση είναι σχεδόν ταυτόσημη, η ισχύς δεν έχει μεγάλη διαφορά και το βάρος μόλις 25 κιλά μικρότερο. Είναι λοιπόν το κουπέ που κατασκευάζεται στο Μεξικό μια M2.5 ή διατηρεί την ίδια φιλοσοφία με την πρώτη M2;

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος


BMW M2 Competition Τεστ Γιάννης Κωνσταντόπουλος 4drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει