Δοκιμή: Ένα ηλεκτρικό GTI. Για το Volvo EX30 των 272 ίππων. Αρκούν

Post date:

Author:

Category:

Πώς είναι να ζεις με το EX30 για μία εβδομάδα;

Δοκιμή Volvo EX30 Single Motor 4Drivers photo 3

Διακριτικό, ουχί vulgaire, κομψό και high tech ταυτοχρόνως. Η Geely Holding Group μπορεί να είναι ο ισχυρός μέτοχος της Volvo, όμως οι λεπτομέρειες του EX30 «φωνάζουν» Σουηδία


Υπάρχει ένας κομβκός Ρουβίκωνας με τα περισσότερα EV. Λέγεται «οθόνη». Ακριβέστερα, οθόνη μέσω της οποίας ρυθμίζεις σχεδόν τα πάντα. Ακόμα και τους καθρέπτες. Το ίδιο ισχύει και με το Volvo EX30. Καθώς δεν είμαι και ο πιο έξυπνος άνθρωπος όταν έρχομαι σε επαφή με κομπλικέ ψηφιακές καταστάσεις, ήταν ευχάριστη έκπληξη ότι η προσαρμογή έγινε απρόσμενα γρήγορα

Ο λόγος δεν σχετίζεται με κάποια απότομη άνοδο του IQ μου αλλά με το interface του EX30.

Όπως θυμάμαι και σε προγενέστερα Volvo, τα τελευταία χρόνια έχουν εξοπλίσει τα αυτοκίνητά τους με οθόνες-μελέτες αναφοράς.

Με εξαίρεση ότι θα ‘θελα η ένδειξη με το ποσοστό μπαταρίας ή η ώρα Ελλάδος να φαίνονται με μεγαλύτερη γραμματοσειρά, η διάδραση είναι εξαιρετική.

Στο Volvo EX30 η οθόνη είναι ευανάγνωστη, με πολύ γρήγορο επεξεργαστή, όχι υπερβολικά ευαίσθητα σημεία επαφής αλλά τόσο-όσο, με ξεκάθαρα γραφικά και απλά βήματα. Ενδεικτικό ότι με το που έμπαινα μέσα απενεργοποιούσα τα περισσότερα βοηθήματα χωρίς να ιδρώσω

Δοκιμή Volvo EX30 Single Motor 4Drivers photo 4

Touch & Go

Αντίστοιχα οι ρυθμίσεις για τα 3 διαθέσιμα επίπεδα σκληρότητας του τιμονιού γίνονταν πανεύκολα.

Υπάρχει και πλήκτρο για απενεργοποίηση του ESP με αντίστροφο χρώμα, ώστε πατηθεί κατά λάθος.

Όχι ότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα προκαλούνταν πανικός. Για παράδειγμα, βγαίνοντας από κλειστές καμπές και πατώντας πιο βαθιά το γκάζι εισπράττεις ένα στιγμιαίο γλίστρημα. Μέχρι εκεί.

Όμως σε μια τέτοια περίπτωση είναι προτιμότερο, καθώς η ροπή των 343 Nm είναι διαθέσιμη από το ρελαντί, να μην πιέζεις έντονα το δεξί πεντάλ καθώς το σύστημα επεμβαίνει άμεσα.

Όμως τι λέω; Πόσους αφορά η παραπάνω διαδικασία; Μπαίνεις στο Volvo EX30 με μία απλή κάρτα, σαν πιστωτική που τη σκανάρεις στη μεσαία κολώνα, βάζεις στη θέση D το μοχλοδιακόπτη και έφυγες. Μηδέν διαδικασίες. Και αυτό, για τη συντριπτική πλειονότητα των χρηστών σήμερα, είναι ζητούμενο

Δοκιμή Volvo EX30 Single Motor 4Drivers photo 5

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει