VW Polo. Μόλις παρουσιάστηκε. Τι αξίζει να ξέρεις

Έρχεται στα τέλη του 2017 στην Ελλάδα με νέο πλαίσιο και όλους τους δυνατούς συνδυασμούς απ΄ τη ”ραφιέρα” του group. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες

Νέα, μοντέρνα σχεδίαση 

# Νέα πλατφόρμα MQB για κορυφαία άνεση στην κατηγορία 

- Διαφήμιση-

# Πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης οδηγού από ανώτερες κατηγορίες

# Κινητήρες TSI, TDI, TGI υψηλών προδιαγραφών & απόδοσης

# Το Polo έγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (351 λίτρα). Ταυτόχρονα παρέμεινε σε διαστάσεις εξαιρετικά συμπαγές. Η σύγκριση με το προηγούμενο Polo εντυπωσιακή.

# Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας.

# Διαθέσιμη η ανάρτηση “Sport Select” με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

vw polo φωτογραφίες

vw polo 2017

vw polo εσωτερικό

vw polo 2017 interior

vw polo 2017

# Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια, όλα τα παραπάνω,  μπορούν να συνδυαστούν με ένα ευρύ φάσμα ιδιαίτερα προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων.

# Συστήματα υποβοήθησης από το Golf και το Passat.

# Στην ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 PS και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 PS και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200PS. 

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80PS και 95PS. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR. 

Για πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 PS.

Όλοι οι κινητήρες του Polo εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης. Το φάσμα όλων των εκδόσεων ανά κινητήρα συνοπτικά:

Κινητήρες Βενζίνης

• 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρες Diesel

• 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

    

Κινητήρας Φυσικού Αερίου

• 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

#Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2017, πιο πολύχρωμο και ακόμα πιο εξατομικευμένο, προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες διαμόρφωσης με μεγάλη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων εξοπλισμού, διαμορφώνοντας την πιο πλήρη και μοντέρνα πρόταση στην κατηγορία του. 

Info/Photo: Kosmocar

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch

Γιατί θέλω να σκίσει η Maserati MC20

Φαντάζομαι τη Maserati MC20 ως άξια διάδοχο της παράδοσής της. Μαζί με το αυτονόητο: να επιβιώσει οικονομικά, να βγει το στρατηγικό πλάνο για 13 νέα μοντέλα, να διαχωριστεί από την Alfa για να ξεμπερδεύουμε με το cross engineering και να αποκτήσει την αυτοδυναμία που απαιτεί το όνομά της

Βούτυρο, ψωμί και Cayman στην Αμερική

Τι σχέση έχει το πρωινό με μία 718 Cayman GTS στο Porsche Experience Center της Ατλάντα; Ένας αναγνώστης, Έλλην του εξωτερικού, έχει το στόρι

Τέλος ο ντίζελ από το Kodiaq vRS. Θα αλλάξει χαρακτήρα;

Οι ντιρεκτίβες καθορίζουν, πλέον, όλο το τζογάρισμα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Και το Kodiaq vRS είναι το νέο πείραμα για την πορεία των πραγμάτων που έρχονται

Τα υπέροχα αυτοκίνητα που παρήλασαν στο φετινό Concours of Elegance (βίντεο)

Η εκδήλωση ήταν το πρώτο διεθνούς χαρακτήρα Concours of Elegance που έλαβε χώρα μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού και τα κατά τόπους lockdown, από το Μάρτιο και εντεύθεν

Βγήκε η τιμή για το GR Yaris. Πόσο κοστίζει Ελλάδα;

Τα ωραία πράγματα ή παχαίνουν ή είναι ανήθικα ή είναι ακριβά. Και η τιμή του GR Yaris επιβεβαιώνει το ωραίον του πολυπόθητου πράγματος στα νέα χωράφια των hot hatch

Νέα Porsche 911 Turbo: 45 χρόνια στη σπορ κορυφή

Υπάρχει πάντα ένα μερίδιο κοινού που πάντα θα συνεχίσει να θέλει μία πιο δυνατή 911. Και εκεί η Porsche 911 Turbo θα συνεχίσει να τρέφει το σπορ ενδιαφέρον για το απόλυτα χρηστικό supercar

Nissan Z Proto. Το teaser για την επιστροφή του θρυλικού Z (βίντεο)

Με μια λιτή ανακοίνωση η ιαπωνική εταιρεία δημοσιοποίησε το νέο της πρότζεκτ, το Nissan Z Proto. Αυτό που θέλει να κάνει τη σύνδεση με την εμβληματική σειρά των μοντέλων Ζ του παρελθόντος

Ποτέ. Ποτέ. Ποτέ. Τι δε θα έκανες ποτέ στιο αυτοκινητό σου;

Το CVT είναι η πιο ξενερουά ανακάλυψη των τελευταίων ετών στην αυτοκίνηση. Τέλειο στα χαρτιά, με άπειρες θεωρητικά σχέσεις αλλά καταφέρνει να σου θυμίζει τι καλά που έκανες στη ζωή σου και δεν έγινες οδηγός τρόλεϊ