VW Polo. Μόλις παρουσιάστηκε. Τι αξίζει να ξέρεις

Έρχεται στα τέλη του 2017 στην Ελλάδα με νέο πλαίσιο και όλους τους δυνατούς συνδυασμούς απ΄ τη ”ραφιέρα” του group. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες

Νέα, μοντέρνα σχεδίαση 

# Νέα πλατφόρμα MQB για κορυφαία άνεση στην κατηγορία 

- Διαφήμιση-

# Πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης οδηγού από ανώτερες κατηγορίες

# Κινητήρες TSI, TDI, TGI υψηλών προδιαγραφών & απόδοσης

# Το Polo έγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (351 λίτρα). Ταυτόχρονα παρέμεινε σε διαστάσεις εξαιρετικά συμπαγές. Η σύγκριση με το προηγούμενο Polo εντυπωσιακή.

# Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας.

# Διαθέσιμη η ανάρτηση “Sport Select” με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

vw polo φωτογραφίες

vw polo 2017

vw polo εσωτερικό

vw polo 2017 interior

vw polo 2017

# Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και βέβαια, όλα τα παραπάνω,  μπορούν να συνδυαστούν με ένα ευρύ φάσμα ιδιαίτερα προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων.

# Συστήματα υποβοήθησης από το Golf και το Passat.

# Στην ελληνική αγορά, το φάσμα των πέντε βενζινοκινητήρων ξεκινά από τον 1.0 MPI με 75 PS και φτάνει ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 PS και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Ασφαλώς, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200PS. 

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80PS και 95PS. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR. 

Για πρώτη φορά η Volkswagen εξοπλίζει το μικρό μοντέλο της με έναν κινητήρα φυσικού αερίου. Ο λόγος γίνεται για τον τελείως εκ νέου εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα με ισχύ 90 PS.

Όλοι οι κινητήρες του Polo εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης. Το φάσμα όλων των εκδόσεων ανά κινητήρα συνοπτικά:

Κινητήρες Βενζίνης

• 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρες Diesel

• 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

    

Κινητήρας Φυσικού Αερίου

• 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

#Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2017, πιο πολύχρωμο και ακόμα πιο εξατομικευμένο, προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες διαμόρφωσης με μεγάλη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων εξοπλισμού, διαμορφώνοντας την πιο πλήρη και μοντέρνα πρόταση στην κατηγορία του. 

Info/Photo: Kosmocar

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Θα γίνει πραγματικότητα το restomod της Maserati Shamal;

Αυτή είναι η ψηφιακή απεικόνιση της αναγέννησης της Maserati Shamal. Ή γενικώς εκείνων των αρρενωπών Maserati με το επιθετικό, γωνιώδες, δίθυρο σχήμα που έκαναν πολλούς να τις ονειρεύονται. Τώρα μένει να υπάρξει η ανταπόκριση που χρειάζεται για να πάρει σάκρα και οστά

500 άλογα είναι αρκετά για να σε στείλουν φυλακή. Τι, όχι;

Πόση ισχύς είναι αρκετή; Για ποια χρήση; Με τι βάρος να κουβαλάς; Με τι όγκο; Κακά τα ψέματα, 500 άλογα είναι υπεραρκετά για να σε στείλουν μέσα. Το ζήτημα είναι αλλού

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Αρκούν μερικά αναβολικά για να κάνεις το Duster ψαρωτικό;

Στην περίπτωση του Dacia Duster έχει γίνει κανονικό αλαλούμ. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα φτηνό, τίμιο, αξιόμαχο SUV με τον εικονιζόμενο δράκο; Άλλο να βελτιώνεις μία αισθητική λεπτομέρεια και άλλο να μεταλάσσεις σε τραβεστί

Είναι οι δρόμοι αρκετοί γα τη Ferrari SF90 Spider των 1,000 ίππων; (βίντεο)

Η SF90 Spider κατεβάζει την αναδιπλούμενη οροφή της σε μόλις 14δ/λ, ανεβάζει παλμούς σαφώς ταχύτερα και αφαιρεί διπλώματα σε αφελείς που πιστεύουν ότι 1,000 ίπποι είναι για χρήση δρόμου σε χρόνο ντε-τε

Δείξε μου το αυτοκόλλητό σου να σου πω ποιος είσαι

Πέρα απ΄την όποια πλάκα, η βιομηχανία των αυτοκόλλητων -ή διεθνώς λεγόμενα bumper stickers- είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Και είναι σοβαρή γιατί διακινούνται σοβαρά χρήματα

Νέα Lamborghini Huracán STO. Ο εξτρεμιστικός αντίπαλος της GT3 RS (βίντεο)

Μετάγγιση τεχνολογίας από τις πίστες κατευθείαν στο δρόμο για την εντυπωσιακή, σε όψη και προδιαγραφές, Lamborghini Huracán STO. Η πιο σκληροπυρηνική Huracán που κατασκευάστηκε ποτέ έχει στόχο την, επίσης, πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Porsche 911, τη GT3 RS

Διαρροή: Βρήκαμε τις φωτό και τα specs του νέου Subaru BRZ (βίντεο)

Το νέο Subaru BRZ, τουλάχιστον στο αρχικό του λανσάρισμα, δεν θα είναι τούρμπο. Θα είναι ξανά ατμοσφαιρικό. Επαναλαμβάνουμε: ατμοσφαιρικό. Και, δυστυχώς, δεν θα δει ευρωπαϊκό έδαφος

Η AMG GT Black Series γίνεται το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Ρινγκ (βίντεο)

Η AMG GT Black Series έσπασε το γυρολόγιο του ταχύτερο αυτοκινήτου παραγωγής στο Νορντσλάιφε με χρόνο 6:43,616. Ένα ρεκόρ που κρατήθηκε ανέπαφο περισσότερο από δύο χρόνια από τη Lamborghini Aventador SVJ